Nieuw tijdperk aan de maas: ''Advocaat de nieuwe baas?''

fr-keff

Active member
media_xll_1825215.jpg


Technisch directeur Martin van Geel lijkt deze zomer te vertrekken uit De Kuip. De vraag die dan opdoemt is wie zijn opvolger wordt. Voetbal International suggereert dat adviseur Dick Advocaat mogelijk een tussenoplossing gaat worden voor Feyenoord.

''Probleem is dat Van Geel ook niet weet waar hij aan toe is en zich niet meer lijkt te bemoeien met de samenstelling van de selectie voor komend seizoen, juist in een fase waarin er belangrijke besluiten moeten vallen'', schrijft het voetbalblad. ''Dat vacu?m wil Feyenoord direct na de bekerfinale gaan invullen, met wellicht een grotere rol voor Dick Advocaat.''

''Advocaat verschijnt eens per week in De Kuip om te sparren met de technische staf. Dan is de oud-bondscoach een kritische gesprekspartner. Ook op de spelersgroep maakt Advocaat indruk. Als hij aanschuift voor de lunch, is het stil. Met zijn status en netwerk zou hij een ideale tussenoplossing zijn om Feyenoord te helpen op weg naar volgend seizoen. Hij schijnt ervoor open te staan. Een gesprek met de club lijkt een kwestie van tijd.''
 

Batigoal

Well-known member
Ik begrijp dat de RvC is teruggekomen op zijn oordeel en inmiddels schaart een meerderheid zich achter Martin van Geel en de rest van de technische leiding. Wees dus gerust Feyenoorders, want het huidige beleid kan gewoon worden doorgezet!
 

Unregistere

Well-known member
Ik begrijp dat de RvC is teruggekomen op zijn oordeel en inmiddels schaart een meerderheid zich achter Martin van Geel en de rest van de technische leiding. Wees dus gerust Feyenoorders, want het huidige beleid kan gewoon worden doorgezet!

Niet de voltallige RvC hoor... Kan nog alle kanten op. Belangrijkste investeerders doen voorlopig rustig aan als Van Geel blijft zitten. Gevolg is dat er nu nog weinig is gebeurd voor volgend seizoen.
 

Unregistere

Well-known member
Kan ik in dit geval echt niet zeggen, maar volgens mij heeft er ook in AD / VI wel al het nodige gestaan over het verschil van inzicht binnen de RvC over de toekomst van Van Geel. Gisteren nog geloof ik, met betrekking tot de mogelijke komst van Berghuis. Daar moeten 'de Vrienden' dan bij helpen en die staan naar verluidt niet te springen op dit moment.
 
Bovenaan