Algemene prestaties in Tokyo

JMD

Well-known member
Danny Nelissen maakt op de radio gehakt van Van Vleuten dat ze niet wist dat de Oostenrijkse nog voor lag... "Je weet toch dat er 3 weg zijn"...
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Achterstand van Van Vleuten is uiteindelijk 1:14. Dus als ze het gat op maximaal 6 minuten hadden gehouden in plaats van 11 dan hadden ze die Oostenrijkse terug kunnen pakken. Van Vleuten zegt dat ze geen tijden doorkreeg, dat moest ze zelfs aan de cameramotor vragen toen ze in de tegenaanval reed. Ik begrijp natuurlijk dat er geen oortjes zijn en dat de communicatie daardoor lastig is. Maar met dit kleine peloton hadden ze in de auto al veel eerder tegen die dames kunnen zeggen dat het gat te groot werd. Het spijt me zeer, maar ik vind dit echt een dikke faal van de Nederlandse begeleiders.
 

erka

Well-known member
Hoe kun je nou 4 uur lang een wedstrijd fietsen en niet weten wie er op kop ligt. Dat gaat er bij mij toch niet helemaal in, oortjes of niet.
 
D

Deleted member 2709

Guest
Morgen Mathieu, daar verwacht ik eerlijk gezegd geen goud van (parcours ligt Pidcock beter) en Kamminga zal ook wel zilver pakken denk ik.
Dan staan we wellicht op 0-4-0.

Dan zou het eerste goud waarschijnlijk pas woensdag komen in het roeien (en de tijdrit dames, al is die Amerikaanse Dygert misschien wel dé favoriet, zware blessure gehad maar leek vandaag wel weer prima in vorm)
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Morgen Mathieu, daar verwacht ik eerlijk gezegd geen goud van (parcours ligt Pidcock beter) en Kamminga zal ook wel zilver pakken denk ik.
Dan staan we wellicht op 0-4-0.
Mathieu heeft ook niet zomaar gewonnen van Fluckiger met de voorbereiding (of eigenlijk het gebrek aan) van Mathieu.
 

JMD

Well-known member
Van Vleuten geeft aan dat ze beter was dan ooit, die Oostenrijkse niet kende (terwijl ze toch echt 5e op EK tijdrijden werd) en dat ze geen informatie kreeg tussendoor... Danny Nelissen is laaiend op de radio...
 

JMD

Well-known member
Morgen Mathieu, daar verwacht ik eerlijk gezegd geen goud van (parcours ligt Pidcock beter) en Kamminga zal ook wel zilver pakken denk ik.
Dan staan we wellicht op 0-4-0.
En nog de team boogschieters morgen, dat wordt sowieso maximaal zilver... Ze zijn als 2e de finale in gegaan...
 

JMD

Well-known member
Die Nederlandse kanovaarster is 10e na 2 heats en plaatst zich dus makkelijk voor de halve finale.
 
D

Deleted member 2709

Guest
Vd Breggen bevestigd dus dat ze inderdaad niet wisten dat er nog eentje weg was nadat ze de Poolse en Israëlische terug pakten.
 
Bovenaan