Algemene prestaties in Tokyo

erka

Well-known member
Kom op Herbert, goud is niet meer mogelijk, dan moet je toch nog een medaille pakken.

Hier heeft Herbert wel gelijk in trouwens, ze gunnen het elkaar niet.
 

JMD

Well-known member
In Rio was het nog veel warmer.
Het parcours is niet zwaar genoeg en de Nederlandse dames zijn niet zo belachelijk goed dat ze op dit parcours in hun eentje iedereen hun wil op kunnen leggen. Op het parcours van de mannen had het denk ik wel gekund.
Ze hadden dat groepje gewoon nooit zo belachelijk ver moeten laten rijden. Daar gaat het fout.
 

De Groene Scout

Well-known member
Nou, dat wordt een makkelijke evaluatie voor de KNWU.
Neem aan dat die bondscoach er in Tokyo nog wordt uitgewipt.
Wat een fout; met afstand de beste ploeg hebben, niet weten wie de kopvrouw is en je dan in laten pakken door een huisvrouwtje op een fiets die er even tussenuit glipt.
 

JMD

Well-known member
Nou, dat wordt een makkelijke evaluatie voor de KNWU.
Neem aan dat die bondscoach er in Tokyo nog wordt uitgewipt.
Wat een fout; met afstand de beste ploeg hebben, niet weten wie de kopvrouw is en je dan in laten pakken door een huisvrouwtje op een fiets die er even tussenuit glipt.
Hoho, afgestudeerd wiskundige van Cambridge... ;)
 
D

Deleted member 2709

Guest
Longo Borghini rijdt dat nog wel dicht op van Vleuten denk ik.
 
D

Deleted member 2709

Guest
Toch niet. Bizar dat van Vleuten hier nog sterk genoeg voor is na zo'n solo waarin ze nauwelijks inliep.
 

Reinoud

Well-known member
Het feit dat ze nog zo dichtbij komen. Zonde hoor. Wel mooi dat Van Vleuten zo blij is met haar medaille. Maar je kan toch wel stellen dat ze als team goud hebben verspeeld.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

erka

Well-known member
En toch ben ik wel blij dat Van Vleuten de medaille pakt en niet Vos, vd Breggen of Vollering. Van Vleuten heeft het als enige geprobeerd en ik kan me die val in Rio nog zo voor de geest halen. We dachten dat ze dood was hé.
 

Maasveld

Well-known member
Herbert om 10.12: Van Vleuten op weg naar zilver, dat zal toch een troostprijs voor haar zijn.

Herbert om 10.15: Van Vleuten pakt zilver en is daar blij mee. Dat snap ik volledig na die val in Rio.
 
Bovenaan