Algemene prestaties in Tokyo

Mommiej

Well-known member
turnsters zijn klaar
de laatste 2 subdivisies
wordt het alleen voor Lieke Wevers en Thorsdottir nog afwachten
of ze op nippertje meerkamp finale halen
 

erka

Well-known member
Conclusies:
of: ze hebben stomtoevallig alle vier tegelijk een slechte dag
of: ze hebben onderling ruzie zoals alleen vrouwen dat kunnen
 

JMD

Well-known member
Conclusies:
of: ze hebben stomtoevallig alle vier tegelijk een slechte dag
of: ze hebben onderling ruzie zoals alleen vrouwen dat kunnen
Het eerste zou wel heel toevallig zijn, ik begin steeds meer te denken aan het tweede. Beetje Knol/Van Moorsel van Barcelona 1992... Ook daar mag nog wel eens een ANdere Tijden van gemaakt worden.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Dank voor de tip over Herbert en Roxane. Wat zit ze zich te ergeren aan de domheid van die man. :D
 

Max

Administrator
Forumleiding
Conclusies:
of: ze hebben stomtoevallig alle vier tegelijk een slechte dag
of: ze hebben onderling ruzie zoals alleen vrouwen dat kunnen

Wat hier eerder al is gezegd werken vier kopvrouwen denk ik niet echt.
 

Mommiej

Well-known member
Het is bij de wielervrouwen niet 1e keer dat dit gebeurd, we zagen het paar jaar geleden ook op EK, kostte NL toen ook goud.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Volgens Herbert hadden de Nederlandse dames, net als Kiesenhofer, maandenlang in de hitte moeten trainen. Alsof deze wedstrijd de enige belangrijke wedstrijd van het jaar is. Roxane legt heel rustig uit dat hij onzin lult. En vervolgens lult hij er overheen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Een minuut achter op de twee achtervolgsters. Dat moet nog kunnen in 10km. En dan een medaille pakken met Vos.
 

JFK

Well-known member
Volgens Herbert hadden de Nederlandse dames, net als Kiesenhofer, maandenlang in de hitte moeten trainen. Alsof deze wedstrijd de enige belangrijke wedstrijd van het jaar is. Roxane legt heel rustig uit dat hij onzin lult. En vervolgens lult hij er overheen.
Dit is dus de reden waarom ik nooit meer wielrennen volg op de NOS.
Dijkstra, Ducrot en die Joris, ik vind ze echt waanzinnig slecht.
 

Mario

Well-known member
Sanne Wevers loopt de finale op de balk mis. Het gaat weer geweldig met team Oranje 🤔
 
D

Deleted member 2709

Guest
Volgens Herbert hadden de Nederlandse dames, net als Kiesenhofer, maandenlang in de hitte moeten trainen. Alsof deze wedstrijd de enige belangrijke wedstrijd van het jaar is. Roxane legt heel rustig uit dat hij onzin lult. En vervolgens lult hij er overheen.
In Rio was het nog veel warmer.
Het parcours is niet zwaar genoeg en de Nederlandse dames zijn niet zo belachelijk goed dat ze op dit parcours in hun eentje iedereen hun wil op kunnen leggen. Op het parcours van de mannen had het denk ik wel gekund.
 

erka

Well-known member
Sanne Wevers loopt de finale op de balk mis. Het gaat weer geweldig met team Oranje 🤔

Van de turnsters kon je niks verwachten vind ik. Met zo'n waardeloze voorbereiding door die trainersschandalen is het al een wonder dat ze meedoen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max
Bovenaan