Algemene prestaties in Tokyo

JMD

Well-known member
In Sydney 2000 behaalde de Nederlandse equipe 25 medailles, 12x goud, 9x zilver en 4x brons.

Gaan de Nederlanders dat record verbeteren?

Plaats hier alles over hoe 'Team NL' het doet in Japan.
 

Maasveld

Well-known member
In Sydney 2000 behaalde de Nederlandse equipe 25 medailles, 12x goud, 9x zilver en 4x brons.

Gaan de Nederlanders dat record verbeteren?

Plaats hier alles over hoe 'Team NL' het doet in Japan.
Als ze het niet halen hebben ze gefaald.
 

JMD

Well-known member

Leuk om over 2,5 week nog eens te bekijken. 48 zou echt briljant zijn... Maar laten we eerst Sydney proberen te evenaren.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Klopt. Om 13.00 een lastig potje tegen Zambia voor de dames.
 

Eef de Kip

Well-known member
pff, zat van de week nog een item over haar te kijken, jeetje dat is wel erg zuur maar ik verbaas me wel dat ze ondanks die bubbel besmet raken.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Wel wonderbaarlijk als je kijkt hoe weinig besmettingen er rondom F1 zijn geweest. Japan is het Duitsland van Azië. Zou je toch verwachten dat het goed is georganiseerd en dat sporters met hun discipline ook geen gekke dingen doen.
 
  • Leuk
Waarderingen: PES5

erka

Well-known member
Sja, Japan is Duitsland van Azië (maar dan 10x zo streng) en daar komen dan sporters uit Nederland, wat het Thailand van Azië is (maar dan 10x zo soepel).

Maar laten we deze discussie niet voeren. Japanners doen er alles aan en de Nederlandse ploeg ook. Toch zullen er wel meer volgen denk ik.
 
D

Deleted member 2709

Guest
Skateboarden, tja.

Was Candy kanshebster op een medaille? Of 1 van de andere 2?
 

Maasveld

Well-known member
Als er zoveel getest, moeten er toch wel een paar vals positieve tussen zitten. Het verbaast me dat er schijnbaar geen mogelijkheid tot een contra-expertise is.
 
D

Deleted member 2709

Guest
Even gekeken naar de medal events van zaterdag. De kans is klein dat we gelijk een medaille pakken, grootste kans is dan nog dat één van onze wielrenners per ongeluk op het podium komt maar ze zijn zeker geen favoriet. Verder nog een judoka (Tornike Tsjakadoea) die niet heel slecht is en judo is wel een sport waar verrassingen vaak voor komen, bovendien doen een paar toppers (waaronder de nummers 1 en 2 van de wereld) niet mee vanwege de 1 judoka per land regel. Misschien bij het boogschieten, maar geen idee.
 
D

Deleted member 2709

Guest
Zilver op het WK 2019 zag ik net op de TeamNL site staan, we doen overigens mee met een Mexicaanse dame. Wel leuk artikel:

Maar dit jaar op het EK geen podium als gemengd team, het heren team won wel goud.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

PES5

Administrator
Forumleiding
Even gekeken naar de medal events van zaterdag. De kans is klein dat we gelijk een medaille pakken, grootste kans is dan nog dat één van onze wielrenners per ongeluk op het podium komt maar ze zijn zeker geen favoriet. Verder nog een judoka (Tornike Tsjakadoea) die niet heel slecht is en judo is wel een sport waar verrassingen vaak voor komen, bovendien doen een paar toppers (waaronder de nummers 1 en 2 van de wereld) niet mee vanwege de 1 judoka per land regel. Misschien bij het boogschieten, maar geen idee.

Geloof het wel, want die polstokman riep zelf al dat hij niet zou gaan, terwijl ze bij de KNAU zeiden dat ie ook later nog negatief zou kunnen testen en alsnog kan afreizen.
 
Bovenaan