MotoGP en andere brommers topic

Batigoal

Well-known member
Kijk, tenminste een eigen topic voor een echte sport. I.p.v. gedeeld met die 2-wekelijkse optocht van dure auto's. :duim:
 

Ska P 187

Well-known member
Dat zijn mooie en terechte uitspraken.
Oneindig meer respect voor deze piloten en dan vind ik F1 nog best leuk ook.
 

Ska P 187

Well-known member
Mooie race van wat eeb mooi seizoen belooft te worden. Ducati, Honda of toch Yamaha. Het zat weer mooi dicht op elkaar alleen jammer dat mijn favoriete Fransman nog steeds niets geleerd heeft, wel leuk geprobeerd overigens, ook wat waard.
 

Eef de Kip

Well-known member
Het gaat tussen hem en de wereldkampioen. De eerste manche had Herlings geluk dat Cairoli ten val kwam.

Dan had hij 'm ook bijgehaald. Volgens mij pakte hij een paar seconden per rondje terug om uiteindelijk 17 seconden voor die Italiaan te eindigen.
 

gevegt

Well-known member
Dan had hij 'm ook bijgehaald. Volgens mij pakte hij een paar seconden per rondje terug om uiteindelijk 17 seconden voor die Italiaan te eindigen.

Dat laatste kan komen omdat Cairoli het liet lopen na zijn val.
Je hebt gelijk dat Herlings juist in de laatste fase sterker is. Dat moet haast wel met conditie te maken hebben.
 

Ska P 187

Well-known member
M?rquez was lekker bezig vandaag. Volkomen terecht en eigenlijk nog te weinig gestraft. Beetje waas voor zijn ogen ondanks dat hij 2 seconden sneller per ronde sneller reed als de rest.
Beetje donkere zijde van hem terwijl je zou zeggen dat hij het niet nodig heeft, maar het zal wel een mindset ding zijn.
 
Bovenaan