Kronkels van links en rechts

zwammy

Well-known member
Leuk om te zien hoe er mensen zijn die zo ziek in hun hoofd zijn dat ze een gevaar voor de samenleving vormen met hun opvattingen en idiote gedachten. Zo kunnen we de tweets van een groen linkser die dacht de dat aanslag op charlie Hebdo door het front nacional was gepleegd om moslims in een kwaad daglicht te stellen en er zijn ook wel voorbeelden van idiote kaalkopjes die denken dat er wereldvrede was geweest als Hitler wat langer aan de macht was.

Ik ga hier voortaan bizarre hersenspinsels plaatsen van zowel links, rechts als door het midden. Het begint met een verhaal van een Groen linkser die zich afvraagt hoelang het nog moet doorgaan met de aanslagen op moslims in Nederland:

Al 12 jaar krijgen de moslims in dit land openlijk de schuld van van alles en nog wat. Al die tijd wordt er gegoocheld met cijfers en onwaarheden verteld over moslims. Jaar in en jaar uit worden termen bewust door elkaar gebruikt. Zo is Turk, Marokkaan en allochtoon door elkaar gebruikt en de 'moslimgemeenschap' genoemd. Ook worden de verschillende geloofsrichtingen op een hoop gegooid, want dat is wel zo lekker overzichtelijk. Dit gebeurt opzettelijk, ook door politieke leiders, die een bepaalde agenda hebben. Geen vredelievende agenda!


Al jaren wordt je als Nederlandse moslim nageroepen in de straten. Al jaren word je op internet uitgescholden en beledigd. In talkshows worden extreme figuren opgevoerd om maar aan te tonen dat je niet deugt. Een baan krijgen wordt met de dag lastiger door alle negatieve en opgeklopte publiciteit. Al jaren worden je gebedshuizen beklad en je scholen in de fik gestoken. Jaar in jaar uit word je verantwoordelijk gehouden voor misdaden van idiote groepen in een ver buitenland. En dan als klap op de vuurpijl wordt er ook nog eens speciale wetgeving ingevoerd om je vrijheid van meningsuiting, klederdracht en religie aan te tasten.

Je bent 'n keurige moslim, je werkt, je kinderen doen het prima op school, je betaalt belasting, je krijgt zelfs nog geen parkeerbon. Hoe lang accepteer je de pesterijen van de onderbuik van Nederland? Pesterijen waar zelfs nu de regering, met daarin de PvdA, aan meedoet? Hoelang accepteer je dat je burgerrechten worden vertrapt

Kinderen die jarenlang gepest en getreiterd worden slaan op een gegeven moment een keer terug. Dat weten we. Op een gegeven moment is het elastiekje uitgerekt en knapt het. En als het dan geknapt is, roept iedereen ach en wee. Dan heeft niemand het zien aankomen. Dan heeft de overheid gefaald en moeten er koppen rollen.

De overheid, gesteund door mensen met een mening en zonder relevante kennis, helpt nu mee aan het heftig uitrekken van het elastiekje. Dat is een gevaarlijk spel, een heel gevaarlijk spel. Een Minister-president die vindt dat gediscrimineerde mensen zich maar moeten invechten en een regering die discriminerende wetgeving introduceert is bewust bezig met het op scherp zetten van de verhoudingen. Met welk doel, vraag ik me af. Wil men dat het elastiekje knapt? En waarom dan wel?

In een samenleving waar het barst van de meningen en waar een chronisch gebrek aan kennis is, is het tot het uiterste oprekken van elastiekjes zeer risicovol. Eens breekt het!

Ik vind dat de overheid, die van iedereen is, er voor moet zorgen dat het elastiekje per direct wordt ontspannen.
 

de waan

Well-known member
Ik heb het idee dat hij/zij vooral bij zichzelf het elastiekje wat moet ontspannen.

Wie is dit? Fatima Elastik?
 

Miramar

Well-known member
Een linkse ophitser is het. Waarschijnlijk weinig gewerkt in zijn leven, tegen het beleid in Nederland behalve de uitkering, Greenpeace aanhanger. Zo, die zit ook in een hokje.
 

zwammy

Well-known member
We hebben er weer ??n:


Geachte Nederlanders,

Wanneer gasten uit jullie land komen rondzwerven hier in Suriname, jonge meisjes chanten en ze met opzet besmetten met het H.I.V. virus, zegt niemand iets... Niet jullie, want t maakt jullie geen moer uit, en de Surinamer ook niet, want in de ogen van de mensen hier blijven jullie goden...

Wanneer gasten uit jullie land komen en die jongetjes verkrachten, zegt niemand iets... Niet jullie, want t maakt jullie geen moer uit, en de Surinamer ook niet, want in de ogen van de mensen hier blijven jullie goden...


Wanneer het hier politiek niet goed gaat in jullie ogen, waardoor jullie sh*t praten, zegt niemand iets... Niet jullie, want t maakt jullie geen moer uit, en de Surinamer ook niet, want in de ogen van de mensen hier blijven jullie goden...

Wanneer jullie hier naartoe moeten komen, betalen jullie gewoon op de luchthaven voor een visum, terwijl ik hier €60 moet betalen om te wachten op een antwoord... Bevalt mijn naam of uitstraling je niet, blijf ik lekkertjes hier en k word niet vergoed... Gebeurt dat, dan zegt niemand iets... Niet jullie, want t maakt jullie geen moer uit, en de Surinamer ook niet, want in de ogen van de mensen hier blijven jullie goden...

MAAR!!!

Kijk hoe Surinamers worden behandeld in jullie land! Als BEESTEN! ??n fout, direct de bak in of het land uit, ossenpoep in het nieuws, boycott en sh*t!

Waarom?

Omdat het gewoon zit in jullie!
Jullie willen boven ons staan...
Weet alleen dat jullie niet boven deze blaka boi zullen staan... NOOIT!!!

Kijk hoe vrij jullie hier kunnen wandelen... Jullie genieten meer van ONS binnenland dan wij zelf... NIEMAND die jullie stoort... En kijk dan weer naar de manier waarop jullie met ons omgaan... Niet eens dat jullie dom land evenmooi is als dat van ons... Daar rennen jullie voor de regen, hier baden we erin...
Hier hebben we zon in overvloed... Daar is de zon moe van jullie achterlijkheid, want hij bezoekt jullie nauwelijks...

Eerlijk, Nederlanders, lag t niet aan mijn familie en vrienden daar, had het bestaan van jullie land mij nooit ge?nterresseerd...
Misschien klinkt t een beetje cru, maar iemand moet t jullie kenbaar gaan maken nu... Als het je bevalt, prima, maar het is ook jouw zaak als je er een vervelend gevoel van krijgt...

En Surinamers, jullie mogen af van jullie Kermit- en billikkerig imago... S'ma fu dorosey o figi a dagupoepe ondro den s'su pur' na un' tapu, ef' na so...

Het blijkt een bekende surinamer te zijn.
 

gevegt

Well-known member
Wilders die in het Duits schreeuwt dat alle landen voor zichzelf moeten kiezen. Dat klinkt mij aardig bizar in de oren.
 

ALenstra

Well-known member
De paus waarschuwt de Europeanen voor het populisme. In de Spaanse krant El Pais zegt Paus Franciscus dat ze niet dezelfde fout moeten maken als in de jaren 30, toen ze hun hoop vestigden op "redders" als Hitler.
 

zwammy

Well-known member
Had beter de misdienaartjes kunnen waarschuwen of ben ik nu weer te zwart wit bezig.
 

Batigoal

Well-known member
Had beter de misdienaartjes kunnen waarschuwen of ben ik nu weer te zwart wit bezig.

Zo'n congres als gisteren slaat natuurlijk nergens op. Al die populistische partijen zijn het op sociaal en economisch vlak volledig met elkaar oneens, maar ze vinden allemaal de islam kut en daarom zijn ze vriendjes. Ik weet niet of de Paus zoiets moet benoemen, maar verder heeft hij gelijk.
 

zwammy

Well-known member
Hou toch op. Alsof die 3 frikandellen iets klaar kunnen maken in Europa. Als de paus daadwerkelijk iets te melden heeft kan hij het beter over de mistanden van de kerk en daar zijn excuses voor aan te bieden dan wat 3 mensen in godvergeten Koblenz lopen te blaten te benoemen.
 

JMD

Well-known member
Zo'n congres als gisteren slaat natuurlijk nergens op. Al die populistische partijen zijn het op sociaal en economisch vlak volledig met elkaar oneens, maar ze vinden allemaal de islam kut en daarom zijn ze vriendjes. Ik weet niet of de Paus zoiets moet benoemen, maar verder heeft hij gelijk.
En Europa vinden ze ook allemaal kut. En daarom doen ze een Europese samenwerking... Ook zo logisch, maar niet heus.

En verder wat zwammy zegt, alsof die 3 iets klaar kunnen maken. Ze worden veel groter gemaakt dan ze zijn.
 

Fenerium

Member
Als athe?st nooit een probleem gehad met alle bombarie omtrent de Islam. Ik heb die ideologie al een hele lange tijd geleden gedag gezegd.
 

Fenerium

Member
We hebben er weer ??n:




Het blijkt een bekende surinamer te zijn.

Alle Surinamers die ik spreek vertel ik altijd dat Surinamers een verrotte mentaliteit hebben en geen kaas hebben gegeten van zelfbestuur. Ze hadden het beste nooit onafhankelijk moeten worden. Velen zijn het met me eens, anderen kunnen mijn bloed wel drinken.

De term Surinamer is ook best breed, de Hindoestanen zijn harde werkers maar hebben af en toe ook te kampen met een minderwaardigheidscomplex. De Creolen hebben er meer last van.
 
Laatst bewerkt:

zwammy

Well-known member
Oh, ik dacht dat je het over de ongelofelijke eindbaas had in het filmpke. Verdee zolang het geen man vab fighting age is die een huis en een miele eist zal het nogal meevallen. Maar nogmaals, WAT EEN BAAS!!
 
Bovenaan