KKD Speelronde 2

Abubakari

Well-known member
Ik ga puur af op het domme gebazel en de open deuren op de CL avonden dat hij zijn kennis tentoon mocht spreiden. Daar zag ik niet iemand die ik trainer van mijn betaald voetbalclub zou maken.
En ten Hag had gewoon naar Duitsland moeten gaan ipv naar Mijnenveld United.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

Jef400

Well-known member
Jullie kunnen klagen wat jullie willen. Maar van 4-0 naar 0-2 is al een 100 procent verbetering:poop:
 

Max

Administrator
Forumleiding
Geen groot fan van Dirk Kuyt, maar laten we hem eventjes de tijd geven. Je zou gezien de opbouw van zijn carrière via Quick Boys naar FC Utrecht eigenlijk wel verwachten dat hij niet de Van Basten problemen zou hebben. Kuyt zijn grootste talent was zijn arbeidsethos.

Na twee wedstrijden zit ik niet direct op brutale vragen van ene Sjors Blaauw van ESPN te wachten. Die praat waar mogelijk nog meer in voetbal clichés dan Dirk Kuyt zelf.
 

JMD

Well-known member
MVV verslaat nac met 3-1. De derde Maastrichtse goal werd gemaakt door Ruben van Bommel, inderdaad zoon van. Hij maakte zijn debuut vanavond
 

zwammy

Well-known member
Goed, kansen afmaken en de play offs moeten haalbaar zijn. Dan verder bouwen aan een herkenbaar elftal en ondertussen bestuurlijk alles regelen en we gaan weer betere tijden tegemoet.
 

Batigoal

Well-known member
MVV verslaat nac met 3-1. De derde Maastrichtse goal werd gemaakt door Ruben van Bommel, inderdaad zoon van. Hij maakte zijn debuut vanavond
Samen met zijn broer Thomas dus op het middenvekd bij MVV. Dat is wel leuk.
 
Bovenaan