Jupiler League: Speelronde 9

Janssen

Well-known member
Vrijdag 2 oktober 20:00

Almere City FC - FC Emmen
FC Den Bosch - MVV Maastricht
FC Dordrecht - Jong Ajax
FC Oss - Fortuna Sittard
Go Ahead Eagles - Sparta Rotterdam
Helmond Sport - RKC Waalwijk
Jong PSV - Achilles'29
NAC Breda - VVV-Venlo
Telstar - FC Eindhoven

Volledig programma op de vrijdagavond deze week.

Zoals altijd een makkie, 5-0.
 

zwammy

Well-known member
We hebben al een tijd niet meer verloren, zal vrijdag wel weer zo'n dag voor zijn.
 

Unregistere

Well-known member
Een keeperswissel bij FC Dordrecht. Peter Leeuwenburgh verdedigt het doel tegen Jong Ajax, Robbert Te Loeke zit op de bank. Saillant detail: Dordt huurt Leeuwenburgh van Ajax.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Die speler van VVV moet daar gewoon rood krijgen. Twee benen, waarvan de hoogste gestrekt op het onderbeen.
 

zwammy

Well-known member
Vraag me af hoelang het nog rustig blijft hier. Gelukkig volgende maand de bootcombi naar Waalwijk. Kunnen we daar nog naartoe leven.
 

Maasveld

Well-known member
Vraag me af hoelang het nog rustig blijft hier. Gelukkig volgende maand de bootcombi naar Waalwijk. Kunnen we daar nog naartoe leven.
Opvallend gisteren na de wedstrijd. De selectie kreeg van Vak G de volle laag, maar van de B-Side nog applaus.

Het is echt los zand, niemand werkt voor elkaar. Op een gegeven moment was VVV met 5 man in de aanval tegen 3 NAC-verdedigers. In plaats van als de wiedeweerga terug te sprinten sjokten de middenvelders heel rustig terug. De wil om te winnen ontbreekt ook gewoon. Bij een corner in de 80ste minuut stonden alle 11 de spelers in de eigen 16. Ik denk dat men in Breda spijt heeft dat ze Maaskant terug hebben gevraagd.

Slechtste man van het veld was overigens Donny Gorter. Mijn hemel wat een aanfluiting.
 

zwammy

Well-known member
Het is idd niet veel. Gelukkig staat Stam achterin nu want dat was helemaal een drama Maaskant zal het niet lang meer volhouden.
 
Bovenaan