Jupiler League: Speelronde 31

Unregistere

Well-known member
Welkome opsteker voor FC Dordrecht. Op een bepaald moment stond Achilles 3-2 voor en stond het bij Dordt gelijk. Leek ineens benauwd te worden. Tien minuten later was alles anders en lijkt het beslissende gat nu wel geslagen. Eindelijk eens een echt mooie overwinning, dat gun ik de overgebleven trouwe Dordt-aanhang wel.
 

Bernardo

Well-known member
Cambuur: Zeinstra, V Deelen, Steenvoorden, Schilder, Peersman; Bakker, Monteiro, Vd Streek; Lilipaly, Barto, Houtkoop
 

Bernardo

Well-known member
Nee, autocombi en buscombi. 200 man met autocombi, 200 met de bus. Meereizende supporters, in de auto- of buscombi, zijn namelijk vanaf 12.30 uur welkom om eerst een bezoek te brengen aan de wereldberoemde Dijk van Volendam. Dit is het resultaat van constructieve gesprekken tussen vertegenwoordigers van beide clubs en de lokale driehoek.

Prima geregeld, volgend jaar nog maar meer vrijheid. Politie Volendam was zeer tevreden over hoe het is verlopen.
 

almere036

Member
Aah top geregeld. Snap sowieso niet dat bijna elke club een combi heeft naar Volendam. Volgens mij gaat er bijna nooit iets fout als er bezoekende supporters op de Dijk zijn.
 

almere036

Member
VVV uit(vrij vervoer); Reizen per trein of partybus verboden, evenals bezoek binnenstad. Verplichte rijroute..

''vrij vervoer''.. Dit is gewoon een autocombi zonder omwisselpunt..

Maarja, als je een partybus huurt dat van de buitenkant op een touringcar lijkt, is er niks aan de hand. Logica.
 

Maasveld

Well-known member
VVV uit(vrij vervoer); Reizen per trein of partybus verboden, evenals bezoek binnenstad. Verplichte rijroute..

''vrij vervoer''.. Dit is gewoon een autocombi zonder omwisselpunt..

Maarja, als je een partybus huurt dat van de buitenkant op een touringcar lijkt, is er niks aan de hand. Logica.
MVV mocht in 1ste instantie niet eens komen. Na veel gelobby mochten ze dan toch onder zeer strenge voorwaarden komen. Die burgemeester van ons houdt niet echt van voetbal geloof ik.
 

Janssen

Well-known member
Jupiler League: Speelronde 31

Als het allemaal van die hooligans van kaliber Maasveld zijn begrijp ik het wel hoor.
 
Bovenaan