Jupiler League: Speelronde 3

zwammy

Well-known member
Ten Rouwelaar
Suk – Pedro – Dingsdag – Van der Weg
Naah – Stam – Brands
Seuntjens – Ars – Verbeek

Ben benieuwd naar Ars vanavond. Dit moet onderhand toch wel een keer 8-0 worden.
 

Eef de Kip

Well-known member
Ik mag toch hopen dat je vanavond 3 punten pakt. Lijkt me een understatement om te zeggen dat het anders gaat rommelen in Breda?
 

Unregistere

Well-known member
Ben benieuwd vanavond. Bij FC Dordrecht kan de nieuwe trainer Harry van den Ham al beschikken over de nieuwelingen Rangelo Janga en Fahd Aktaou. Vermoedelijk starten ze nog wel allebei op de bank tegen Volendam.

Sparta gaat tegen Eindhoven op jacht naar de eerste zege en lijkt dit met bijna dezelfde elf spelers te doen als tijdens de seizoenopening tegen RKC Waalwijk. Alleen Roy Kortsmit keert terug in het doel, Ricardo Kieboom naar de bank.
 

Eef de Kip

Well-known member
Welnee joh, met deze selectie word je makkelijk kampioen, toch?

Nou dat dacht ik oprecht hoor maar goed, ik had wel onderschat dat die Juup een beetje een eigenaardige competitie is en - nog belangrijker, de NAC selectie ook heb ik de indruk.
 
G

Gast

Guest
Mag toch aannemen dat Suk op het middenveld speelt en Stam als rechtsback.
 

JMD

Well-known member
Ik zie het schakelprogramma voor het eerst, maar wat is dat een heerlijk programma...
 

JMD

Well-known member
VVV op 0-3 bij Jong PSV
NAC - Jong Ajax 3-0

Gaat lekker met de Jongteams...
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Je ziet het h?? NAC heeft nu een goede spits en gelijk gaat het een stukje makkelijker.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Wat een halve zool is die De Kamps toch. Die moeten ze gewoon voor het leven schorsen.
 
Bovenaan