Jupiler League, speelronde 14

hipp00

New member
Go Ahead Eagles - FC Eindhoven
RKC Waalwijk - NAC Breda
Sparta Rotterdam - Helmond Sport
FC Emmen - Jong Ajax
VVV Venlo - MVV Maastricht
Telstar - FC Den Bosch
Achilles'29 - FC Volendam
Jong PSV - FC Dordrecht
Almere City FC - FC Oss
 

Unregistere

Well-known member
Dordt doet het tegen Jong PSV waarschijnlijk zonder Quincy Boogers en Josimar Lima in de basis. Michael Chacon en Matthew Steenvoorden nemen hun posities in. Verder lijkt het er op dat Everon Pisas en Shayron Curiel weer op de flanken starten voorin, zodat Jeroen Lumu en Alvin Dani?ls reserve blijven.
 

hipp00

New member
NAC begint met dezelfde elf als tegen Den Bosch. Michael Dingsdag en Kevin Brands beginnen dus op de bank.
Never change a winning team.
 

Maasveld

Well-known member
"Derby"day. MVV doet het best aardig, dus ik zie VVV in deze wedstrijd niet in de problemen komen.
 
Laatst bewerkt:

JMD

Well-known member
Wil niet lullig doen, maar vanavond is al de 15e speeldag, en niet de 14e... :)
 

Methone

New member
Resultaten van de (top)clubs zijn zo wisselvallig dat NAC ook nog wel een kans maakt denk ik. Zelfs als ze vanavond verliezen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Heerlijke goal van Verhaar!

Met deze tussenstanden doet Sparta geweldige zaken.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Ik vind die Ralf Seuntjes toch wel een fijne speler hoor. Hoe hij deze afmaakte ook weer.
 

Maasveld

Well-known member
Nu ik na 20 pils en 5 baco eindelik op de bank lig kan ik de wedstrijd eens nuchter analyseren. De eerste helft was dramatisch. MVV maakte het spel, had enkele goede mogelijkheden en kreeg wonderbaarlijk genog geen penalty. Het verschil in de tweede helft was nog groter dan de tieten van Lola Ferrari. Wat een fantastiche 2de helft. De 100% kansen waren nauwelijks op 2 handen te tellen. De 2-0 was al prachtig, de 3-0 echt weergaloos. In een tweestrijd kunnen wij van het gehele rechterrijtje van de Eredivisie winnen, mits iedereen (met name Seuntjens) fit is.
 

Maasveld

Well-known member
Ik vind die Ralf Seuntjes toch wel een fijne speler hoor. Hoe hij deze afmaakte ook weer.
Zeker weten. Steijn wilde hem koste wat het kost hebben en ik begrijp waarom. Het is de meest complete spits sinds Gerald Sibon die we hebben gehad. Het ziet er misschien niet florrissant uit, maar ik durf wel te stellen dat het de beste spits van de Jupiler League is. Dat is echter ook wel ons probleem, als hij wegvalt ben ik bang dat het hele team ineen stort. Hij is voor ons een beetje zoals Pelle voor Feyenoord was.
 

Batigoal

Well-known member
Met Seuntjes, Opoku, Resida en Van Crooy heeft VVV sowieso een lekkere aanval. Die mogen van mij best promoveren als ze deze jongens kunnen behouden. Wel samen met Sparta natuurlijk, dat niet super speelt maar wel wat stabieler oogt dan voorgaande jaren. Hopelijk houden ze dat vol.

Bij NAC lopen er trouwens aardig wat met een dikke pens. Dat kan toch niet als serieuze profclub?
 
Bovenaan