Jupiler League, speelronde 13

hipp00

New member
Fc Dordrecht - Telstar
MVV Maastricht - Achilles'29
NAC Breda - FC Den Bosch
FC Volendam - RKC Waalwijk
Fortuna Sittard - Sparta Rotterdam
VVV Venlo - FC Eindhoven
FC Oss - Go Ahead Eagles
Almere City FC - Helmond Sport
Jong PSV - Jong Ajac
 

Janssen

Well-known member
Het leek er even op dat we vanavond voor het eerst dit seizoen in de sterkste opstelling zouden spelen. Heel even.
 

zwammy

Well-known member
FLIKKER TOCH OP MET JE KUT PANENKAS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

Maasveld

Well-known member
Ben zelf niet geweest, maar degenen die ik heb gesproken, allen vrij cynisch altijd over VVV, vonden het een terechte overwinning. EHV niks gecre?erd, VVV ook niet veel.

Heerlijke club is VVV toch. Tegen de bovenste vijf ploegen 4 punten verliezen, tegen de onderste drie 8 punten verliezen. Als we die top 5 halen en blessurevrij zijn in de nacompetitie kon het nog wel eens heel leuk worden.
 

hipp00

New member
Op de ranglijst lijken we muurvast op de zesde plek te staan, maar ik ben toch tevreden: Twee ploegen die boven ons staan verliezen, het spel van NAC was, zeker de eerste helft, goed te pruimen en we staan nog steeds zonder puntverlies bovenaan in de tweede periode. Het geloof en vertrouwen keren weer terug. Van twaalf punten achterstand op de koppositie naar vijf... We doen weer mee!
 

hipp00

New member
Fluitend kampioen hip00.

Als we fluitend kampioen zouden worden, dan stonden we nu allang fier bovenaan...

Op Sparta na (vijf punten boven ons en al een keer tegen gespeeld) hebben we alles nog in eigen hand en ik heb een goed gevoel over Dijkhuizen. Die is gewoon bezig met trainen en voetballen en minder met het bewaken van zijn eigen imago.

In 1999/2000 stonden we in de winterstop nog vijf punten achter op Zwolle en na de winterstop was het erop en erover.
Fluitend kampioen worden zit er wat mij betreft niet meer in. Daar heb ik al teveel zaadpotten voor gezien, maar strompelend per ongeluk als eerste over de streep vallen, mag van mij ook! Dit jaar telt alleen het eindresultaat!
 

De Groene Scout

Well-known member
hipp00, ik heb het idee dat jij er net iets realistischer tegenaan kijkt dan die kut-roepende en bier-drinkende Zwammy.
Hup NAC!!!
 

hipp00

New member
hipp00, ik heb het idee dat jij er net iets realistischer tegenaan kijkt dan die kut-roepende en bier-drinkende Zwammy.
Hup NAC!!!

Ik heb al bij behoorlijk wat wedstrijden van NAC veel bier moeten drinken en veel kut moeten roepen om de wedstrijd door te komen, maar ik ben er nog wel steeds van overtuigd dat we veruit de beste selectie van de Jupiler League hebben. Ik ben van geen enkel ander team onder de indruk geraakt.
Op 11 december spelen we tegen Go Ahead, als die ook tegenvallen en we van hun winnen, dan ga ik misschien toch nog even snel op blokfluit les om fluitend kampioen te kunnen worden.
 

zwammy

Well-known member
Als we fluitend kampioen zouden worden, dan stonden we nu allang fier bovenaan...

Op Sparta na (vijf punten boven ons en al een keer tegen gespeeld) hebben we alles nog in eigen hand en ik heb een goed gevoel over Dijkhuizen. Die is gewoon bezig met trainen en voetballen en minder met het bewaken van zijn eigen imago.

In 1999/2000 stonden we in de winterstop nog vijf punten achter op Zwolle en na de winterstop was het erop en erover.
Fluitend kampioen worden zit er wat mij betreft niet meer in. Daar heb ik al teveel zaadpotten voor gezien, maar strompelend per ongeluk als eerste over de streep vallen, mag van mij ook! Dit jaar telt alleen het eindresultaat!

Sinds de laatste weken zie je gewoon dat er iets verandert is in de club. Zowel met de aandelen, Dijkuizen en Smulders. Geloof me maar, wij verliezen nog 2x en spelen 2x gelijk. Feluiiiitend :rumcolaa:

hipp00, ik heb het idee dat jij er net iets realistischer tegenaan kijkt dan die kut-roepende en bier-drinkende Zwammy.
Hup NAC!!!

Sinds mijn ongeluk ben ik niet meer bij NAC geweest, mijn laatste wedstrijd was VVV thuis, kende nagaan als ik erweer bij ben. Dan gaat Ronnie helemaal goed voetballen :proost:

Als je veruit de beste selectie hebt verlies je niet zoveel punten.

Wij zijn rustige starters.
 

hipp00

New member
Als je veruit de beste selectie hebt verlies je niet zoveel punten.

Zoals Co Adriaanse zei: scorebordjournalistiek.
De resultaten vielen tegen, maar je kon elke wedstrijd zien dat we veel meer individuele klasse hebben dan de andere teams.
Alleen veruit de beste selectie betekent niet meteen automatisch dat je ook veruit het beste team hebt.
Zoals zwammy zegt: Brabantse NAChten zijn lang, ze komen vaak maar langzaam op gang, ja maar dan, ja maar dan...
Na Go Ahead thuis weten we meer.
 

JMD

Well-known member
Toch maar even ingeschakeld voor Jong PSV - Jong Ajax, en na 2 minuten is het 1-0 voor PSV.

Keeper ziet er niet goed uit.
 

JMD

Well-known member
En nu al de 1-1. Lekker potje.
Ook hier is wel wat op de keeper aan te merken
 
Bovenaan