Het PSV-Café

gevegt

Well-known member
Even onder ons, wat heb ik de schijt aan al die kerstliedjes terwijl de Sint nog in het land is.
 
  • Leuk
Waarderingen: Lu.

JMD

Well-known member
Even onder ons, wat heb ik de schijt aan al die kerstliedjes terwijl de Sint nog in het land is.
Gelukkig draaien we die niet in dit café. Het enige nadeel is dat er hier tegenwoordig vooral Duitse schlagers worden gedraaid... Voor jou natuurlijk geen probleem, maar voor mensen met muzieksmaak wel.
 

gevegt

Well-known member
Gelukkig draaien we die niet in dit café. Het enige nadeel is dat er hier tegenwoordig vooral Duitse schlagers worden gedraaid... Voor jou natuurlijk geen probleem, maar voor mensen met muzieksmaak wel.
Doe eens een beter voorstel.
 

gevegt

Well-known member
Mee eens, net als al die kerstversiering in de straat hier.
Als we nog even doorzuipen is dat zo weg.
Hier mag je je voetbalschoen nog gewoon zetten en met mijn connectie met de Sint krijg een gegarandeerd een cadeautje!
 

gevegt

Well-known member
Ondanks dat het café dicht is, toch deze docu op het grote scherm. Gewoon omdat het moet.
Het terras is illegaal open en de knalpotten staan onder de tafeltjes.
Plop!

 

zwammy

Well-known member
Wow dank!

Hier ga ik morgen even voor zitten, prachtvoetballer die mij bijna verliefd maakte op PSV.
 

Maasveld

Well-known member
Ik heb een paar jaar geleden nog tegen hem gespeeld. Hij is het voetballen niet verleerd. Het lopen wel overigens.
 
Bovenaan