Het PSV-Café

Mario

Well-known member
De terugkeer van de voetbalkantine betekent natuurlijk ook dat ons Caf? weer is geopend.

De deuren zijn weer open ...
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Psv

Psv

Iemand die een mooie opening heeft, mag die doorgeven, dan pas ik dit aan.

edit: Ik krijg de hoofdletters niet goed.
 

De Wolf

Well-known member
Bij de vorige kantine ging de titel steeds naar Ajax. Nu maar naar PSV.

Volgend jaar lekker naar Feyenoord
 

Abubakari

Well-known member
Zo, die is ook weer boven water. ;)

vakx zei:
02-09-14, 19:31
O.k. ... doorzien. Ik ben de beroerdste niet. Hierbij de wat mij betreft definitieve, offici?le, Vakx-Abu-Bakkali weddenschap:

Ik wil best wedden. De kans is natuurlijk aanmerkelijk groter dat hij NIET naar Ajax gaat dan wel... dus een kleine aanpassing lijkt me redelijk. Zullen we het als volgt afspreken?

Als Bakkali over 1 jaar (1 september 2015) bij Ajax onderdak heeft gevonden, neem jij vanaf 1 september 2015 tot 1 juni 2016 een PSV-avatar (die jij mag uitkiezen... geste)

Als Bakkali over 1 jaar (1 september 2015) geen onderdak bij Ajax heeft gevonden, neem ik van 1 september 2015 tot 1 januari 2016 een Ajax-avatar (die jij mag aanleveren... geste)


Ontbindende voorwaarde: hij tekent in januari alsnog een contract bij PSV.

Ik ga het eerst nog even 16 keer over lezen en laat mijn advocaat er nog even naar kijken.

Jij dus een half jaar een Ajax avatar als ik gelijk krijg (en Bakkali niet naar Ajax gaat), ik een jaar een PSV avatar als jij gelijk krijgt (en Bakkali op 1 september Ajacied is).
Best.
 

JMD

Well-known member
Plop!!!

Dat wordt morgen een parafrase van Harry van Raaij (alias Erik van Muiswinkel): 'bij PSV werken we altijd met de 3 Z-s: Zingen, Zuipen en Zie maar hoe je thuiskomt'

:)

DVK1.0 bracht ons alleen maar Ajaxkampioenschappen, dat kan nooit de bedoeling zijn. Laat DVK2.0 maar op SQ gaan lijken met 7 titels in 9 jaar voor PSV, dan mag Ajax en Feyenoord ook elk 1x kampioen worden. Ons Brabanders bent gul, wij laten anderen ook nog wel kampioen worden... ;)
 

fr-keff

Active member
Plop!!!

Dat wordt morgen een parafrase van Harry van Raaij (alias Erik van Muiswinkel): 'bij PSV werken we altijd met de 3 Z-s: Zingen, Zuipen en Zie maar hoe je thuiskomt'

:)

DVK1.0 bracht ons alleen maar Ajaxkampioenschappen, dat kan nooit de bedoeling zijn. Laat DVK2.0 maar op SQ gaan lijken met 7 titels in 9 jaar voor PSV, dan mag Ajax en Feyenoord ook elk 1x kampioen worden. Ons Brabanders bent gul, wij laten anderen ook nog wel kampioen worden... ;)

Volgend jaar forum offline gooien dan maar. Laatste kampioenschap voor Feyenoord was in een tijd zonder internet.
 

JMD

Well-known member
Volgend jaar forum offline gooien dan maar. Laatste kampioenschap voor Feyenoord was in een tijd zonder internet.

Nee hoor. Toen Feyenoord kampioen werd was ik al een jaar online (op de Hogeschool), en in de najaar van dat jaar kregen wij internet thuis. Via zo'n inbelmodem....
 

gevegt

Well-known member
In Egypte wel. Bij Feyenoord knotsen.

Ober, doe even een kratje op tafel zetten!
Plop!
 
Bovenaan