Het grote wijn topic

Janssen

Well-known member
Gevegt wil graag op de hoogte gehouden worden van mijn wijnconsumptie dus bij dezen.

Momenteel een Tenuta Sant Antonio Scaia wit uit 2015. Vrij zacht, goed gebalanceerd rond en rijp met hier en daar indrukken van tropische fruit. Klein beetje bitter in de afdronk. Prima.

tenuta-santantonio-scaia-bianca-garganega-chardonn.jpg
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ook nog eens witte wijn. Als je nou nog stevige rode wijn drinkt...
 

leo1949

Well-known member
Als je het over een echt lekker rood wijntje heb dan moet je de Ch?teau Saint-Jacques Pomerol AC nemen uit een van de kleinste Franse wijnstreken.
De AC staat voor Appellation d'Origine Contr?l?e dus dan heb je wel een echte.
Ik heb er 2 flessen van en met de kerst gaan we ze decapsuleren
 

Max

Administrator
Forumleiding
Het is wel duidelijk bij welke generatie het geld zit. Janssen komt met een flesje onder de tien euro en jij met eentje van rond de dertig euro.
 

leo1949

Well-known member
De loonsverhoging valt tegen?

Dat kon ik je meteen al zeggen de verhoging is niet eens genoeg om de stijging van da zorgkosten te betalen.
Maar jij maakt je zorgen om de verhoging en ik om de verlaging.
En die 2 wijntjes 1 gekocht en 1tje gekregen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Met de feestdagen moet je juist goedkope bocht drinken, niemand die het verschil proeft.

Buiten de kerst om drinkt Leo wellicht nog duurdere wijn. Die flesjes van 30 euro zijn alleen met de kerst.
 

inhethoekje

Active member
Ben geen wijndrinker,met de kerst haal ik een 2 dozen rode en 2 witte bij de Gall en Gall en dan zoeken ze het maar uit aan tafel.
 

Ska P 187

Well-known member
Zelden zo lekker dronken geworden als van lekkere wijn. Dat is toch wel anders als met die gele troep van het gepeupel.
 

inhethoekje

Active member
Zelden zo lekker dronken geworden als van lekkere wijn. Dat is toch wel anders als met die gele troep van het gepeupel.

Dronken worden, dat is pas iets van het gepeupel.
Dronken worden is wel zo treurig, leuk als je een puber bent maar om als volwassene dronken aan een tafel te zitten, neen,dat ben je pas gepeupel.
 

Mario

Well-known member
Dronken worden, dat is pas iets van het gepeupel.
Dronken worden is wel zo treurig, leuk als je een puber bent maar om als volwassene dronken aan een tafel te zitten, neen,dat ben je pas gepeupel.

+1

Goed voorbeeld voor je kinderen ook ....
 
Bovenaan