FC Twente - PSV

FC Twente - PSV


  • Totaal aantal stemmers
    11

JMD

Well-known member
En daarom vrees ik dat Psv gewoon weer kampioen wordt, zo'n grafwedstrijd spelen en toch de 3 puntjes meenemen waar wij er met pijn en moeite een puntje uit slepen.
Andersom kan je het ook zeggen. Ajax wint gewoon ondanks slecht spel van Excelsior, wij spelen er nog gelijk tegen. Dit was voor het eerst dit seizoen dat we slecht spelen en wonnen. Ajax heeft pas 4 goals tegen en won eenvoudig in Almelo, PSV verloor daar.

Ik vrees dat zowel Ajax als PSV als Feyenoord dit seizoen gewoon bij vlagen maar goed gaan spelen en vaker heel slecht. Wie er kampioen gaat worden zal afhangen van of er een ploeg wel ineens een aantal duels goed gaat spelen en winnen.
 

JMD

Well-known member
Eigenlijk net op het moment dat ik durfde te gaan hopen op puntverlies van PSV. Het is eigenlijk ook allemaal weer heel voorspelbaar.

Toch vreemd. Was pas voor het eerst dit seizoen dat PSV in de echte slotfase pas won, terwijl het 2x diep in blessuretijd punten verspeelde, en toch noem je het voorspelbaar....
Als je gaat tellen valt het ook allemaal wel mee hoe vaak PSV in extremis wint, echt niet meer dan Feyenoord en Ajax. (kan me van Feyenoord van vorig jaar ontsnappingen tegen Dordt, AZ en Excelsior herinneren vlak voor tijd)
 

RickPSV

Active member
Ik keek dus de samenvatting omdat ik de wedstrijd niet kon kijken en ik zie 2 mensen die niks konden vandaag: Zoet en Blom. Zoet stompt ten eerste die bal terug naar Ziyech net als hij ook tegen Wolfsburg bij Dost deed. En ten 2e die laatste blunder heb ik Ten Rouwelaar niet zien doen. Als Zoet blijft blunderen zou ik toch voor Pasveer kiezen hoor.
 

SanMark.

Well-known member
Ik keek dus de samenvatting omdat ik de wedstrijd niet kon kijken en ik zie 2 mensen die niks konden vandaag: Zoet en Blom. Zoet stompt ten eerste die bal terug naar Ziyech net als hij ook tegen Wolfsburg bij Dost deed. En ten 2e die laatste blunder heb ik Ten Rouwelaar niet zien doen. Als Zoet blijft blunderen zou ik toch voor Pasveer kiezen hoor.

Of anders Neuer.
 
Bovenaan