FC Afkicken

DeftonesJP

New member
Dit programma valt (nog) niet onder de noemer tv maar de jongens van FC Afkicken timmeren digitaal wel degelijk aan de weg. Elke vrijdag en maandag kan je naar uitzendingen kijken. Het programma neemt dan de gang van zaken door in de voetballerij en heeft meestal een gast uit de voetbalwereld. Je kan live op youtube kijken of later:


Misschien kennen jullie het al maar ik kan het programma in elke geval van harte aanraden. Het kost even tijd om de aanwezige gasten te leren kennen maar het team is jong, enthousiast en bekwaam dus ik mag er graag naar kijken. Veel plezier!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeftonesJP

New member
Nee die is daar te moe voor. De keren die ik heb gezien hadden ze gasten als Amin Younes, Mickey van der Hart, Kenny Tete, Lucas Woudenberg, Kees Kwakman (sidekick), Geert den Ouden (sidekick), Jeroen Zoet en Michiel Kramer. Er is ook vaak contact met journalisten van VI en plaatselijke media.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Wel prima programma. Rondom de FIFA verkiezingen wel naar gekeken.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Volgens mij is een oud-lid van dit forum daar presentator. Ik kijk ook weleens een aflevering. Ze doen het prima!
 

Nik

Member
Jean-Paul Rison (Ici est Paris) is dat inderdaad. Ik kijk vaak de buitenland uitzending, ook op maandagavond aansluitend aan het reguliere 'FC Afkicken'
 
Bovenaan