F1, IndyCar, Nascar Topic

Satyr

Administrator
Forumleiding
Hamilton zal het wel racistisch vinden, maar hij mag niet rijden dit weekend. Positief getest
 

Eef de Kip

Well-known member
Omdat het daar puur op vermogen aan komt en dat is nou net niet het sterkste punt van de RB Honda maar juist wel weer van MB.
 

De Groene Scout

Well-known member
Stoffel rijdt niet. Heel België is van slag. :D
Wel terecht overigens, waarom ben je anders 1e reserve.
Zou war zijn als je tijdens een voetbalwedstrijd op de bank zit, er raakt iemand geblesseerd, je wordt gepasseerd en iemand uit de kantine mag opdraven. Kan toch niet.
 

Marinos

Well-known member
Wel terecht overigens, waarom ben je anders 1e reserve.
Zou war zijn als je tijdens een voetbalwedstrijd op de bank zit, er raakt iemand geblesseerd, je wordt gepasseerd en iemand uit de kantine mag opdraven. Kan toch niet.
Ik moet zeggen dat ik er zo wel eens bij gevraagd ben met 3 pils in m'n nek.
 

JMD

Well-known member
Omdat het daar puur op vermogen aan komt en dat is nou net niet het sterkste punt van de RB Honda maar juist wel weer van MB.
Vermogen is idd een issue, maar zeker dat stuk 'achterop' vereist ook veel mechanische grip (veel hogesnelheidsbochten), dus wie weet....
En Bottas zal wel weer choken, dus ik geef RB best een kans.

Ben wel benieuwd hoe Q1 gaat zijn zaterdag, dat rondje schat men in op iets van 55 seconden. Dat wordt een gekkenhuis.
 

Maasveld

Well-known member
Wel terecht overigens, waarom ben je anders 1e reserve.
Zou war zijn als je tijdens een voetbalwedstrijd op de bank zit, er raakt iemand geblesseerd, je wordt gepasseerd en iemand uit de kantine mag opdraven. Kan toch niet.
Russell zit in het opleidingsprogramma, dus je kunt hem beter vergelijken met een jeugdspeler. Niet heel vreemd dus dat hij wordt gevraagd.
 

gevegt

Well-known member
Vermogen is idd een issue, maar zeker dat stuk 'achterop' vereist ook veel mechanische grip (veel hogesnelheidsbochten), dus wie weet....
En Bottas zal wel weer choken, dus ik geef RB best een kans.

Ben wel benieuwd hoe Q1 gaat zijn zaterdag, dat rondje schat men in op iets van 55 seconden. Dat wordt een gekkenhuis.
RB heeft alleen een kans als die ouwe meuk van Mercedes in de "vuile lucht" terecht komt.
 

Eef de Kip

Well-known member
Russel in VT1 gelijk het snelste, zou die auto dan toch heeeeeel goed zijn?

Verder 4 Honda's bij de eerste 6, dat valt me niet tegen maar goed, is pas de eerste VT.
 

JMD

Well-known member

Huiveringwekkend om te lezen. Grosjean zat dus gewoon vast, moest zijn schoen uitschoppen om te kunnen ontsnappen. En bij de voeten is in een F1-auto zeer weinig ruimte...

Klap was trouwens 53G... Echt een wonder dat die niet buiten bewustzijn is geraakt.
 
Bovenaan