F1, IndyCar, Nascar Topic

Jamel

Administrator
Forumleiding
Gelukkig dat Max geen pijn heeft van die touché met Perez. Zal vast wel weer losgaan op Twitter, maar hier kon hij echt niks aan doen.
 

JMD

Well-known member
Volgens geruchten zou de GP van Nederland in 2021 pas in de herfst op het programma staan en komt er een GP van Saudi Arabië.
 

Janssen

Well-known member
Volgens geruchten zou de GP van Nederland in 2021 pas in de herfst op het programma staan en komt er een GP van Saudi Arabië.

Vast en zeker in december wanneer er eigenlijk geen GP's gereden worden, omdat het anders te warm is.
 

JMD

Well-known member
Vast en zeker in december wanneer er eigenlijk geen GP's gereden worden, omdat het anders te warm is.
Volgens mij ligt contractueel vast dat men moet eindigen in Abu Dhabi, dus dan zal het de eennalaatste worden. Is ook logisch, vanuit SA ben je zo in Abu Dhabi.
 

SuikerBrood

Well-known member
Dan hebben we dit seizoen op zoveel leuke parcours mogen rijden en dan gaan we volgend jaar naar... Saudi Arabië. Wtf.

Portugal? Turkije? Nurburgring?
 

JMD

Well-known member
Dan hebben we dit seizoen op zoveel leuke parcours mogen rijden en dan gaan we volgend jaar naar... Saudi Arabië. Wtf.

Portugal? Turkije? Nurburgring?
Inderdaad. Portugal, Istanbul, Nurburgring, Imola, Mugello zijn allemaal aanwinsten geweest... Die hadden er van mij wel bij gemogen.

Het circuit in SA is trouwens een stratencircuit in Jeddah. Men wil naar een permanent circuit, dat zou per 2022 gebeuren, maar dat gaan ze zeker niet halen...
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Vandaag zijn Kimi en Giovinazzi bij AR bevestigd voor 2021 en bij Williams is Russell bevestigd.

Dus:
Mercedes tot nu toe alleen Bottas bevestigd, maar Hamilton blijft wel lijkt me. 0 stoeltjes
Nog één stoel naast Max bij Red Bull. Hulkenberg of Perez? 1 stoel
Alonso en Ocon bij Renault zijn al een tijdje bevestigd. 0 stoeltjes
Vandaag bekend gemaakt dat Raikkonen en Giovinazzi blijven bij Alfa. 0 stoeltjes
Bij Haas zijn nog twee stoelen vrij; gaat die Mazepin daar nou heen met z'n rijke papa? 2 stoeltjes
Leclerc en Sainz bij Ferrari. 0 stoeltjes
Ricciardo en Norris bij McLaren. 0 stoeltjes
Aston Martin heeft alleen Vettel nog tot dusver. 1 stoel
Gisteren bevestigde Alpha Tauri dat Gasly blijft. Over Kvyat is nog niets bekend. 1 stoel
 
Bovenaan