F1, IndyCar, Nascar Topic

Ska P 187

Well-known member
Lekkere MotoGP weer hoor, Marquez bijna king of the ring, maar nee. Dovizioso liet zich niet verrassen, okay beetje, en pakt m. Op een gegeven moment zaten ze met zijn zessen vlak bij elkaar, da?s toch wel gaaf met MotoGP en het wordt zo strak in beeld gebracht. Die gasten verdienen een paar Oscars wat camera werk betreft.
Ducati heeft een rijder die meedoet om het kampioenschap! Leuk.
 

JMD

Well-known member
Williams echt dramatisch. Waren de laatste jaren goed op hogesnelheidscircuits, maar dat is helemaal weg.
 

JMD

Well-known member
Het maximale denk ik. En 8/10e verliezen vind ik bij een circuit van deze lengte met veel hogesnelheidsstukken voor deze RedBull best meevallen eigenlijk.
 

Ska P 187

Well-known member
Misschien dat het nog wat wordt wanneer de bandenslijtage een stuk minder is als bij de rest en ze een stop kunnen uitsparen, maar ik ben bang dat het hopen op een paar klappers wordt.
Ach tussen Ferrari en Mercedes wordt het wel weer interesant denk ik en anders hebben we altijd nog de motogp voor de herkansing.
 

JMD

Well-known member
Bijna een seconde verliezen in een ronde vindt jij meevallen?
Op een ronde van meer dan 100 seconde.
In Oostenrijk was het bv 7/10 op een ronde van 65 sec.

Ik ben er ook niet blij mee nee, maar het is duidelijk dat Red Bull dit jaar het 3e team is, met name door de mindere motor. En daar word je op een circuit als Spa flink voor gestraft (net als volgende week in Monza). En d?n vind ik 8/10e meevallen.

Het zal mij niks verbazen als RB na Singapore (waar RB w?l voorin mee zou moeten kunnen doen) de ontwikkeling van de 2017 auto helemaal staakt en zich compleet richt op 2018.
 
Laatst bewerkt:

JMD

Well-known member
Rij je bij een topteam kom je op een halve ronde van de winnaar binnen.

Dat hoeft natuurlijk niet. In Oostenrijk kwam RB duidelijk te kort in de kwalificatie, maar was het verschil aan de finish een seconde of 6. In de race speelt ook tactiek, een beetje mazzel e.d. mee.
 

JMD

Well-known member
Anders deel je vlak voor Eau Rouge even een beuk uit aan je teammaat en duwt hem de muur in... De teambaas van Force India zal blij zijn
 
Bovenaan