F1, IndyCar, Nascar Topic

Jamel

Administrator
Forumleiding
Knappe kwalificatie van Max! Morgen starten op mediums vanaf P2. En 1,2 seconden sneller dan Albon.
 

gevegt

Well-known member
Ze krijgen de baan niet meer gerepareerd en de race wordt niet meer hervat.
Die kussen met een soort van schuim er in is blijkbaar toch niet zo'n goed idee.
 

De Groene Scout

Well-known member
Elke week na de start een SC en vervolgens 50 rondjes uitrijden in de polonaise. Er is ook eigenlijk geen fuck aan.
WK wielrennen dan maar.
 

JMD

Well-known member
Plus nog eens 2 strafpunten op zijn licentie. Hamilton staat nu op 10, bij 12 volgt een race schorsing.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Lijkt me dat Verstappen dan ook eieren voor z'n geld gaat kiezen. Dit kost Red Bull weer een paar jaar.
 

JMD

Well-known member
Honda weet ook niet wat het wil. Dit is op zijn minst volgens mij al de 3e keer dat zij zich terugtrekken uit de F1 in de laatste 25 jaar.

Maar idd, veel keus is er niet qua motor. Maar waar zou Verstappen naar toe moeten? Mercedes zit vol, Ferrari ook (alhoewel je daar denk ik sowieso niet naar toe moet op dit moment), de rest is een verslechtering tov RB, dus het lijkt me dat Verstappen wel bijft. Waarbij het dan idd de vraag is of RB er geen eind aan gaat maken (alhoewel ik me dat eigenlijk niet voor kan stellen).
 

Eef de Kip

Well-known member
Ik kan me niet voorstellen dat ze voor spek en bonen mee gaan doen en alles is dus afhankelijk in hoeverre Renault constructief is. Als team met de minste klanten zullen ze RB wel moeten voorzien, zo is dat immers in de reglementen vastgelegd maar hoe RB hier tegenover staat weet ik niet na de ellenden van de afgelopen keer.
Kan me voorstellen dat je volgend jaar dus een jaar hebt dat MB sowieso met en straatlengte voorsprong WK wordt maar dat de reglementen het jaar daarna een rol gaan spelen. Er zijn ook geruchten dat MB zich dan terug gaat trekken. Overigens loopt het contract van Bottas dan af wellicht van Hamilton ook dus alles ligt dan weer open.
 

JMD

Well-known member
Bottas wordt steeds maar een jaar verlengd, en zolang Lewis (terecht imo) geen 'grote man'(kaliber Max, Leclerc) naast zich wil blijft Bottas de ideale 2e man (type Barrichello, Irvine bij Schumacher) en zal die dus wel blijven.
 
Bovenaan