F1, IndyCar, Nascar Topic

Max

Administrator
Forumleiding
RB is zó goed, die hebben gewoon de 2e vrije training laten schieten.

Nemen nu ook iedereen in Q1 en Q2 in de maling. Zou mij niks verbazen als ze afzien van de voorste startrij om morgen nog een beetje een uitdaging te hebben.
 

Eef de Kip

Well-known member
Zo dan wááát een verassing joh. Iedereen rekende op de RB , ik ook hoor maar dan flikt Mercedes het toch weer, heel nipt, eerlijk is eerlijk want het was maar anderhalve seconde, en dat is niets in de F1.
Dat belooft weer een mega spannende race te worden morgen. #zinan.
 

JMD

Well-known member
Oei, dat wordt weer spannend, Hamilton geeft bij de ronde naar de grid toe dat de motor problemen heeft...

Zouden ze nou bij Mercedes/Hamilton/Bottas nog niet doorhebben dat derest van de wereld doodziek word van dat geklaag zonder dat er nou daadwerkelijk iets aan de hand is... (oke, stel dat hij vandaag uitvalt dan had hij deze keer dus gelijk, maar goed, hij klaagt zo ongeveer elke race... ;) )

Verstappen in de boarding tijdens de warmup lap...
 

Maasveld

Well-known member
Oei, dat wordt weer spannend, Hamilton geeft bij de ronde naar de grid toe dat de motor problemen heeft...

Zouden ze nou bij Mercedes/Hamilton/Bottas nog niet doorhebben dat derest van de wereld doodziek word van dat geklaag zonder dat er nou daadwerkelijk iets aan de hand is... (oke, stel dat hij vandaag uitvalt dan had hij deze keer dus gelijk, maar goed, hij klaagt zo ongeveer elke race... ;) )

Verstappen in de boarding tijdens de warmup lap...
Kun je nagaan wat het verschil met de rest is als die auto eens een keertje in orde zou zijn.
 

JMD

Well-known member
RedBull zit qua topsnelheid wel bij de top, maar komt aerodynamisch zoveel tekort. Apart, want dat was jarenlang dé sterke kracht van RB.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Kun je nagaan wat het verschil met de rest is als die auto eens een keertje in orde zou zijn.

Zal eens tijd worden. Komen nu steeds met het barrel als 1 en 2 over de streep, maar ooit wordt dit gepruts natuurlijk afgestraft. Je kan niet eindeloos met een barrel winnen.
 

JMD

Well-known member
Baan lijkt praktisch droog, zullen snel wisselen naar droogweerbanden lijkt me. Magnussen staat zelfs op regenbanden.
Kvyat wil nu al naar binnen
 
Bovenaan