F1, IndyCar, Nascar Topic

Jamel

Administrator
Forumleiding
O jee, er heeft weer iemand een DVK vloek over zich heen omdat hij pissig was op MV zijn gedrag op de baan.

Is toch niet meer dan logisch dat hij kwaad is na het incident.

Hier lopen ze alleen maar te janken als MV uitvalt na problemen met de auto. Iemand die zelf rijd mag niet de emotie hebben na de wedstrijd ?

Wat een onzin.

Tuurlijk mag hij emotie hebben. Alleen een beetje overdreven om hem een fucking loser te noemen, een middelvinger naar hem op te steken en vervolgens te zeggen dat Max maar beter zijn excuses kan aanbieden, omdat ze anders een groot probleem zouden hebben. Terwijl Max het natuurlijk niet expres deed en dat weet Ricciardo zelf ook wel.
 

SanMark.

Well-known member
Tuurlijk mag hij emotie hebben. Alleen een beetje overdreven om hem een fucking loser te noemen, een middelvinger naar hem op te steken en vervolgens te zeggen dat Max maar beter zijn excuses kan aanbieden, omdat ze anders een groot probleem zouden hebben. Terwijl Max het natuurlijk niet expres deed en dat weet Ricciardo zelf ook wel.

Kom op zeg dat interview was nog tijdens de race. Al knap dat hij de journalisten te woord wilde staan. En uitstekend dat hij daar zei wat hij dacht.

Word een beetje eentonig hoe hier tot in den treure de coureurs worden gezocht die akkevietjes/teamgenoten met MV hebben gehad.

Grosjean
Sainz
Vettel
en nu dan de volgende.

Misschien ben ik er nog wel eentje vergeten.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Kom op zeg dat interview was nog tijdens de race. Al knap dat hij de journalisten te woord wilde staan. En uitstekend dat hij daar zei wat hij dacht.

Word een beetje eentonig hoe hier tot in den treure de coureurs worden gezocht die akkevietjes/teamgenoten met MV hebben gehad.

Grosjean
Sainz
Vettel
en nu dan de volgende.

Misschien ben ik er nog wel eentje vergeten.

Raikkonen. Ook zo'n lul.
 

Janssen

Well-known member
Sanmark moet maar lekker naar dedanielricciardiokantine.aus gaan om lekker over Max te klagen.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 

JMD

Well-known member
Kom op zeg dat interview was nog tijdens de race. Al knap dat hij de journalisten te woord wilde staan. En uitstekend dat hij daar zei wat hij dacht.

Word een beetje eentonig hoe hier tot in den treure de coureurs worden gezocht die akkevietjes/teamgenoten met MV hebben gehad.

Grosjean
Sainz
Vettel
en nu dan de volgende.

Misschien ben ik er nog wel eentje vergeten.
Touch?.
En als het andersom zou zijn geweest (dat RIC VES eruit getikt zou hebben) dan was het schandalig geweest en had Ricciardo een zeer zware straf verdiend volgens een aantal hier.
 

Eef de Kip

Well-known member
Ah, nu lopen er dus allemaal max fanboys die lelijk doen over alles en iedereen behalve Verstappen.
 

Ska P 187

Well-known member
Was een foutje van Max, maar de reactie van Ricciardo was zwaar overdreven. Staat inderdaad nogal in contrast met de relaxte en goedlachse gozer die hij veinst te zijn.

Dat jij geen mensen kan lezen, laat staan luisteren naar wat ze in interviews door de jaren heen melden. Riccardo is wel okay, maar geen knulletje.
Het is nu toch ik goed nadat Max zijn excuses heeft aangeboden?
Hij stond tijdens de race de Nederlandse pers nog te woord, die hem nadrukkelijk vroegen om zijn mening. Die gaf hij, dat vind ik wel cool eigenlijk.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan