Eredivisie ronde 31

Ronde 31

  • Pak schaal

  • #35

  • Kampioenen!

  • Hup VVV

  • Forza Emmen

  • Come onnnn Heerenveen

  • ADO pakt zijn eerste thuiszege


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

Satyr

Administrator
Forumleiding
Zonde, twee punten laten liggen in Eindhoven.

Die vrije trap in de 96e minuut doet me denken aan zo'n situatie met Ajax, maar ik weet de wedstrijd niet meer. Ajax MOEST scoren en ipv de bal in de zestien, werd de bal richting de zijlijn gespeeld met het idee van een voorzet vanaf daar. Ja, toen floot de scheids af.
 

JMD

Well-known member
Zonde, twee punten laten liggen in Eindhoven.

Die vrije trap in de 96e minuut doet me denken aan zo'n situatie met Ajax, maar ik weet de wedstrijd niet meer. Ajax MOEST scoren en ipv de bal in de zestien, werd de bal richting de zijlijn gespeeld met het idee van een voorzet vanaf daar. Ja, toen floot de scheids af.
Sowieso de graafschap-Ajax uit 2016, maar toen kregen de superboeren nog 1 counter....
 

gevegt

Well-known member
Opvallend was trouwens wel dat een verdedigende handsbal niet eens door de VAR werd bekeken.
 

Maasveld

Well-known member
Dank. Jij nog hoop op handhaving? Of zie je dat inmiddels niet meer gebeuren?
Ik heb er niet heel veel vertrouwen meer in. We spelen gigantisch kut momenteel en het is qua organisatie op het veld een puinzooi. Die wedstrijden tegen RKC en Emmen zie ik ons dus ook niet zomaar winnen (Ajax is sowieso een utopie). Buiten dat acht ik de kans dat RKC van Twente wint, Emmen van Groningen/Heerenveen wint en Willem II ook nog wel ergens 3 punten pakt redelijk aanwezig, dan is het sowieso wel klaar.
 
Bovenaan