Eredivisie ronde 21

Abubakari

Well-known member
nosteletext.png
475296769_1017435073742794_6014072763454328501_n.jpg

DE KLASSIEKER!

zwammy

Well-known member
1e helft 3 0 voor moeten staan, 2e helft met geluk 1 1. Niet degraderen en geen onrust creëeren in het bestuur. We zijn op de goede weg, HUP NAC

Jacco

Well-known member
Als je voor NAC bent snap ik de voorzichtigheid, maar natuurlijk degradeert NAC niet, gaan voor een playoff plek aan de bovenkant lijkt me heel realistisch

zwammy

Well-known member
Als je ondertussen 32 jaar voor NAC bent denk je zo. Veilig is pas veilig, als we dat zijn kunnen we vooruit kijken.

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ik krijg gisteren telefoon van een vriendin van me. Of ik mee wil naar Heerenveen - Fortuna. Klein dingetje, ik moet met de buscombi mee, dus met de Fortuna fans. Er is een tokkie bus en een normale bus, zij is de vaste 'reisleider' van de normale bus en staat garant dat ik gewoon mee kan, mits neutraal (ja, duh).

Dus, vanavond in het uitvak bij Heerenveen, is ook weer iets nieuws. Ik had nog gebeld met Heerenveen, maar op een thuisvak zitten is lastig, helaas.

stc

Well-known member
Ik ga ervanuit dat PSV weer op zijn sloffen wil gaan spelen. Met alle gevolgen van dien.

JMD

Well-known member
En de volgende bij PSV eruit: Boscagli, spierblessure, ook hij er voorlopig uit...

Pieros

Active member
Ik krijg gisteren telefoon van een vriendin van me. Of ik mee wil naar Heerenveen - Fortuna. Klein dingetje, ik moet met de buscombi mee, dus met de Fortuna fans. Er is een tokkie bus en een normale bus, zij is de vaste 'reisleider' van de normale bus en staat garant dat ik gewoon mee kan, mits neutraal (ja, duh).

Dus, vanavond in het uitvak bij Heerenveen, is ook weer iets nieuws. Ik had nog gebeld met Heerenveen, maar op een thuisvak zitten is lastig, helaas.

En, kon je je inhouden bij de 1-0?

JMD

Well-known member
Speelde toch al slecht dus mis je niks aan
Maar kan beter. Obispo is in de basis gewoon slecht en kan niet beter.

Utrecht gelijk, die vallen de laatste weken weg...

Ook psv overtuigd niet, over 1,5 uur kan Ajax zomaar virtueel eerste staan

JMD

Well-known member
Tweede keer dit seizoen dat psv voor rust geen schot op doel heeft. Net zoveel als de vorige drie seizoenen samen...

Bovenaan