Eredivisie ronde 12

Jef400

Well-known member
Vrijdag:
FC Utrecht 1-0 Heracles Almelo

Zaterdag:
FC Groningen 1-0 Sparta Rotterdam
PEC Zwolle 3-1 Fortuna Sittard
NAC Breda 0-3 PSV
RKC Waalwijk 0-3 NEC Nijmegen

Zondag:
12:15:
Almere City - Feyenoord
14:30: FC Twente - Ajax
14:30: sc Heerenveen - Go Ahead Eagles
16:45: AZ - Willem II

Laatst bewerkt:

Jef400

Well-known member
FC Utrecht won gisteren in een partij die weinig om het lijf had van Heracles Almelo. Het kan misschien wel een voorbode zijn van een speelronde waar alleen FC Twente - Ajax een affiche lijkt om echt naar uit te kijken. De rest van de wedstrijden zijn behoorlijk doorsnee, en zullen met een beetje pech alleen als tabelvulling in de grote voetbalgeschiedenis terecht komen.

Abubakari

Well-known member
De rest van de wedstrijden zijn behoorlijk doorsnee, en zullen met een beetje pech alleen als tabelvulling in de grote voetbalgeschiedenis terecht komen.
Groningen-Sparta gaat toch wel ergens om. Sparta blijkt zowaar aanvallend nog tandelozer dan Groningen. En Postema zowaar gescoord. Miste in eerste instantie nog een onmisbare kans maar frommelde hem alsnog binnen.
Ik heb Sparta aan het begin van het seizoen bij Twente gezien, speelden ze echt goed en hadden ze verdiend te winnen. Groot verschil met vandaag.

Abubakari

Well-known member
Grunn moet echt wel safe in de middenmoot kunnen spelen. Zijn toch echt een aantal ploegen fl8nk minder….
Welke ploegen dan? Het is in aanvallend opzicht wel heel erg armoedig hoor. En voetballend ook vandaag weer bar en boos. Blind ballen naar voren rossen, ik ben geen voorstander van trainers ontslaan maar Lukkien slaagt er maar niet in deze ploeg weer aan het voetballen te krijgen.
Okay, het is een jonge ploeg, maar er zit veel voetbal in deze ploeg dan dat er nu uitkomt, ik heb de indruk dat hier veel meer uit te halen valt dan Lukkien nu doet.

JMD

Well-known member
Sowieso rkc en Almere laat je onder je.

Pec en Heracles vind ik minder dan grunn.

En met Sparta en dat soort clubs is het ongeveer gelijk.

Bovenaan