Eredivisie ronde 11

Abubakari

Well-known member
IMG_7765.jpeg
De bovenste twee tegen elkaar en de onderste twee tegen elkaar.
Farioli won in Turkije en Frankrijk vaak de wedstrijden tegen de bovenste ploegen, die traditie zette hij woensdag in Nederland voort. Hopelijk lukt het zaterdag weer.
Hup Ajax!

JMD

Well-known member
Sowieso een mooie zaterdagavond met ook Feyenoord - AZ.
Ik ben ook heel benieuwd naar Ajax - PSV. Toen ik 2 weken terug zei dat Ajax gewoon meedeed om de titel (want heel stabiel) werd ik uitgelachen, sinds woensdagavond ziet men dat dit Ajax echt tot meer in staat is dan we denken, wel geholpen natuurlijk door de snelle 0-1. Een Feyenoord in vorm was kansloos.

Ook vorig seizoen, met het zwakste Ajax in jaren en het sterkste PSV in jaren, kwam PSV niet verder dan 1-1 in de ArenA. Voor de spanning in de competitie zou winst van Ajax het mooist zijn, maar ik geef geen moer om spanning om de titel (laat die maar om plek 2 zijn...), dus hups PSV!

stc

Well-known member
Ajax is de favoriet tegen PSV na de gala voorstelling tegen Feyenoord. Ik hoop dat AZ en Feyenoord gelijk tegen elkaar spelen.

stc

Well-known member
Opstelling Ajax: Pasveer; Rensch, Sutalo, Baas, Hato; Klaassen, Henderson, Fitz-Jim; Traoré, Brobbey, Akpom.

Opstelling PSV: Benítez; Karsdorp, Flamingo, Boscagli, Dams; Tillman, Til, Saibari; Perisic, De Jong, Lang.

erka

Well-known member
Opstelling Ajax: Pasveer; Rensch, Sutalo, Baas, Hato; Klaassen, Henderson, Fitz-Jim; Traoré, Brobbey, Akpom.

Opstelling PSV: Benítez; Karsdorp, Flamingo, Boscagli, Dams; Tillman, Til, Saibari; Perisic, De Jong, Lang.

Sja, 11-0. Minimaal.

JMD

Well-known member

Brobbey zal vandaag ineens wel weer in vorm zijn… ;)

Bovenaan