Ik kan geen enkel damestrio bedenken die ik goed vind
JMD Well-known member 10 apr 2020 #102 Unregistere zei: Katja Schuurman wint dat bij mij met een redelijk grote voorsprong. Klik om te vergroten... Bij mij Guusje... Overleed ook jong trouwens.
Unregistere zei: Katja Schuurman wint dat bij mij met een redelijk grote voorsprong. Klik om te vergroten... Bij mij Guusje... Overleed ook jong trouwens.
Unregistere Well-known member 10 apr 2020 #103 De Wolf zei: Ik kan geen enkel damestrio bedenken die ik goed vind Klik om te vergroten... In Nederland of internationaal?
De Wolf zei: Ik kan geen enkel damestrio bedenken die ik goed vind Klik om te vergroten... In Nederland of internationaal?
Bonehead Well-known member 10 apr 2020 #104 Welkom op het Tina forum. Om het gemis een beetje op te vullen nog een kantineklassieker:
Unregistere Well-known member 5 aug 2020 #107 Mocht iemand nog willen deelnemen én een plekje vrij hebben, denk dan eens aan Lisette van der Ploeg. [Video]
Mocht iemand nog willen deelnemen én een plekje vrij hebben, denk dan eens aan Lisette van der Ploeg. [Video]