Districtsbeker 2019-2020

Joost

Well-known member
Volgens de App wordt de indeling op 28 juli bekendgemaakt.

Maar volgens mij is er wel al geloot voor het landelijke deel (1e & 2e Klasse).
Ik zag op de Facebookpagina van GSV '28 alvast een poule langskomen; VOAB, Beerse Boys, De Ster & GSV '28.
 

Unregistere

Well-known member
Poule 41 is een pikante poule geworden. Fop Gouman, de nieuwe trainer van VVGZ, treft er zijn vorige club FC Binnenmaas en de club waar hij daarvoor werkte, Heerjansdam.

In poule 44 'toevallig' toch weer een Papendrechtse derby: Papendrecht - Drechtstreek.
 

Unregistere

Well-known member
Er is ook geloot voor de lager spelende verenigingen en de tweede elftallen. ASWH 2 neemt ook weer deel aan dit toernooi en is in een poule beland met De Alblas, Groote Lindt en GSC / ODS (zaterdag). Twee derdeklassers en een vierdeklasser. Zou moeten kunnen om poulewinnaar te worden, al is Groote Lindt denk ik nog wel een lastig ploegje. Lijkt mij de grootste concurrent.
 

De Groene Scout

Well-known member
Tweede van HSC'21 heeft ook een keer andere tegenstanders dan ploegen uit de kleine Gelderse dorpjes. Ze mogen nu tegen enkele clubs uit Enschede te weten Avanti, De Tubanters en Voctoria'28.
 

de waan

Well-known member
Victoria en Tubanters mag geen probleem zijn. Avanti lijkt me wel een lastige klant.

De loting lijkt dit jaar trouwens een stuk minder voorgekookt. Best de nodige poules met behoorlijke reisafstanden.
 

Joost

Well-known member
SHH heeft een op papier makke geloot met 4e klassers Roerdalen en Horn en 5e klasser Sint Joost. Ik hoopte heel erg dat er gespeeld werd in Sint Joost maar dat is nu juist de enige thuiswedstrijd. Bij de velden van Roerdalen en Horn ben ik al eens geweest.
 

Unregistere

Well-known member
Zal je dan altijd zien, inderdaad. Jammer dat je niet naar Sint Joost mag, was best leuk geweest, alleen al voor het verhaal.

Voor ASWH 2 is het programma inmiddels ook bekend. Eerst thuis tegen De Alblas, dan uit naar Groote Lindt en vervolgens weer thuis tegen GSC / ODS. Niet heel ongunstig, al spelen ze de op papier moeilijkste wedstrijd dus uit.
 

Abubakari

Well-known member
Weg met tweede elftallen in de beker!

Zag trouwens dat GRC 2 ook meedoet, zitten bij Forward inde groep. En Be Quick Dokkum mag weer naar Groningen, Gruno uit.
 

Unregistere

Well-known member
ASWH 2 begon vandaag met een prima overwinning aan de poulefase van het toernooi om de districtsbeker. Derdeklasser De Alblas werd met 5-0 verslagen. Vince van Dongen (2), Amar Klepo, Delano Oehlers en Jeroen Daane maakten de doelpunten voor onze reserves.
 

Joost

Well-known member
Horn v SHH was geen potje dat lang zal blijven hangen. Best nog een aardig begin waarna ook de 0-1 valt, dat was wel gigantisch geklungel van de verdediging en keeper. Daarna zakt het heel ver weg zonder dat de thuisploeg zich overigens kan laten gelden. Kwartiertje aanzetten na rust en het was 0-2.
 

Unregistere

Well-known member
Een mooi resultaat van ASWH 2 vandaag in de beker. In Zwijndrecht werd Groote Lindt 1 met 2-5 verslagen. De zaterdagderdeklasser had net als onze reserves de eerste poulewedstrijd gewonnen, trok liefst 16 nieuwe spelers aan en leek de grote concurrent te worden. Maar zie daar, ASWH 2 haalde even uit. Kwamen op 0-4 voor en uiteindelijk dus 2-5. Liomar Jennie, Anwar Nzojyibwami, Amar Klepo, Ayta? Asim Metin en Joshua Akoy scoorden, voor Groote Lindt scoorden de van IFC zondag gekomen Tim Willemstijn en de van SSW gehaalde Kevin Zimmerman.

Een puntje in de laatste poulewedstrijd volstaat om de volgende ronde te bereiken en dat mag tegen zaterdagvierdeklasser GSC / ODS natuurlijk geen probleem zijn.
 

Bonehead

Well-known member
Bij De Zweef zijn ze dit seizoen begonnen met zaterdagvoetbal in de standaardklassen. Ze weten ook dat zondagvoetbal ten dode opgeschreven is. Ze hebben dan ook geen tweede team meer op prestatieniveau. Ze spelen nu nog 1ste Klasse zondag en het idee is om binnen paar jaar helemaal over te stappen en de hoop is dat dan niet op het laagste niveau te hoeven instromen. Gisteren speelden ze de derby op Artzenwald tegen DES en wonnen ze met 0-2. Ik kon het niet laten belangstelling te tonen in de feesttent en elke Duutser te vragen hoe ze het gemaakt hadden. Ze keken tijdens het feest helemaal niet blij.

Wij wonnen gisteren bij SC Enschede met 0-5, na vorige week al met 7-0 te hebben gewonnen. Een puntje in Holten tegen het uit onze klasse gedegradeerde Blauw Wit volstaat voor de volgende ronde.
 

Joost

Well-known member
SHH moest tegen Sint Joost vanmiddag en de scheids heeft in de rust alvast de ene wissel van Sint Joost genoteerd en daarbij het wedstrijdformulier afgesloten met een stand van 0-0.

Hoeveel het echt geworden is blijft spannend.
 

Joost

Well-known member
... het is na een half uur gestaakt wegens een blessure waarbij ook de ambulance aan te pas moest komen.
 

Susa

New member
Ach ja...

Hatert deed het goed vandaag, 1-3 tegen GSV 38 uit Giesbeek

Komende zondag vrees ik een slachtpartij tegen Brakkenstein.
 

bqandy

Well-known member
Over slachtingen: Be Quick 1887 (zat) - Muntendam: 12-0. Eerder werd het al 7-0 tegen TEO uit Ten Post. GEO uit Garmerwolde wist er ook twee te winnen met kleinere cijfers dus BQ heeft aan een puntje voldoende in de laatste pot tegen GEO.
 
Bovenaan