Districtsbeker 2018/19

Sensini

Active member
De poule-indelingen voor de nieuwe Districtsbeker zijn bekend gemaakt. In Zuid I zitten Madese Boys en FC Tilburg bij elkaar in de poule. Het nacompetitieduel tussen beide ploegen ontaarde afgelopen seizoen in een vechtpartij tussen beide supportersgroepen.
Ik wou even checken of ook niet SHH en Centrum Boys bij elkaar in de poule waren ingedeeld, maar op voetbal.nl zie ik bij beide geen beker-indeling. Jij enig idee Joost?
 

Unregistere

Well-known member
Lekker handig van de KNVB om dat in de ronde waarin ze zelf nog gewoon alles bepalen dan uitgerekend die twee teams bij elkaar te zetten...

ASWH 2 doet ook weer mee met 'de grote districtsbeker' en is ingedeeld bij vierdeklasser ZBC '97, derdeklasser Wieldrecht en derdeklasser IFC. Het zaterdagteam van de buren uiteraard.

Leuke poule, met een derby, maar sportief gezien een lastige. Wieldrecht promoveerde vorig seizoen bijna en ZBC heeft zich behoorlijk versterkt met spelers met ervaring in de hoofdklasse. Ben benieuwd.
 

Joost

Well-known member
Ik ben erachter Sensini. De KNVB is vergeten de degradanten uit de tweede klasse in te delen.
 

Sensini

Active member
Ik ben erachter Sensini. De KNVB is vergeten de degradanten uit de tweede klasse in te delen.

Margriet, NWC, Blerick en Sittard zijn i.d.d. ook niet ingedeeld. Zo te zien alleen in Zuid II, want BVV en TGG zijn wel ingedeeld in Zuid I.
Overigens is ook 5e klasser ADVENDO uit Breda niet ingedeeld, maar ik denk dat die zich gewoon niet hebben ingeschreven.
Ben benieuwd of ze SHH, Centrum Boys, Margriet, NWC, Bleirick en Sittard alsnog gaan indelen. Samen in ??n poule zal 'm wel niet worden met die geschiedenis van SHH en Centrum Boys. Ik weet niet of er nog poules van drie ploegen zijn die aangevuld kunnen worden. Andere seizoenen waren er PDF's met complete indeling per district, dit keer wordt alleen naar voetbal.nl en Sportlink verwezen.

Edit: ik zie op https://www.indewandelgangen.com/news-detail/poule-indelingen-beker-district-zuid-2-vanaf-3e-klasse- dat er nog wel in vier poules een plaatsje vrij is.
 
Laatst bewerkt:

Sensini

Active member
Ze gaan ze dus alsnog geplaatst worden in de beker volgens Stadskrant Veghel:
"We vonden het al merkwaardig dat Margriet niet was ingedeeld voor de komende districtsbeker. Dit berust op een misverstand en zullen nog meerdere teams alsnog geplaatst gaan worden. Het zit hem voornamelijk in de degradanten die om wat voor reden niet in de champagnekoeler kwamen. Wordt vervolgd…": https://www.kliknieuws.nl/regio/sta...5/margriet-wordt-alsnog-geplaatst-in-de-beker
 

Sensini

Active member
De poule-indelingen voor de nieuwe Districtsbeker zijn bekend gemaakt. In Zuid I zitten Madese Boys en FC Tilburg bij elkaar in de poule. Het nacompetitieduel tussen beide ploegen ontaarde afgelopen seizoen in een vechtpartij tussen beide supportersgroepen.

De KNVB heeft Madese Boys toch maar in een andere poule geplaatst: https://www.madeseboys.nl/181/1404/madese-boys-1-ingedeeld-in-andere-poule/

Van poule gewisseld met WSC, die dus nu tegen FC Tilburg moeten waar ze drie dagen geleden nog in een oefenwedstrijd tegen hebben gelijkgespeeld.
____________________________
www.voetbalkroniek.nl
 
Laatst bewerkt:

de waan

Well-known member
Hoera, morgen eindelijk weer op pad om een voetbalwedstrijd te verslaan. En nog een nieuwe "ground" ook: naar FC Horst-NSC Nijkerk.
 

Unregistere

Well-known member
Hoera, morgen eindelijk weer op pad om een voetbalwedstrijd te verslaan. En nog een nieuwe "ground" ook: naar FC Horst-NSC Nijkerk.

Altijd leuk, iets nieuws. Veel plezier!

Morgen begint het toernooi natuurlijk weer. ASWH 2 thuis tegen ZBC '97 1. Zal er niets van kunnen zien, da's ergens wel jammer. Had Elvis Versluis wel weer eens willen zien voetballen.
 

Abubakari

Well-known member
In de rust al naar huis gaan, dat doe ik vrijwel nooit. Maar ach, eerder vanmiddag al Jong FC Groningen-Quick Boys gezien en een incompleet VV Groningen (1E) bij rust 4-0 achter tegen stadgenoot GVAV Rapiditas (2K), ik had wel genoeg gezien.

Eindstand 5-5. (4-3, 5-3, 5-5). :eek:mg:
 

Unregistere

Well-known member
Een spektakel gemist dus....

ASWH 2 begon de poulefase met een gelijkspel tegen ZBC '97. Het werd 1-1 op sportpark Schildman. De Zwijndrechters kwamen op voorsprong via een afstandsschot van Elvis Versluis. Lekker suf dus, ik had de trainers en de keeper van 2 nog wel zo gewaarschuwd.... Uiteindelijk nog 1-1 door Menno Vooges. Natuurlijk nog wel kansrijk om de poule te winnen, maar de buren van IFC zaterdag gaan aan de leiding. Die wonnen met 1-2 van het Dordtse Wieldrecht. Volgende week IFC - ASWH 2, leuke derby dus.
 

De Groene Scout

Well-known member
Ook het 2e van HSC'21 mag dit seizoen weer meedoen bij de standardteams. Vanmorgen is het eerste pouleduel gespeeld en thuis werd Sp. Rekken met 3-1 verslagen.
 

de waan

Well-known member
Is er nog ergens een totaaloverzicht te vinden van alle uitslagen van de 1e en 2e klasse-poules? Ik vrees van niet, he?

De beker en nacompetitie-site is ook uit de lucht geloof ik.
 

Joost

Well-known member
Is er nog ergens een totaaloverzicht te vinden van alle uitslagen van de 1e en 2e klasse-poules? Ik vrees van niet, he?

De beker en nacompetitie-site is ook uit de lucht geloof ik.

Dat is wel zonde!

Uit de krant;

Groep L58

Bladella-VOAB 2-4, Scharn-De Valk 2-1.

Groep L59

RKSV Heeze-Sarto 2-2, Caesar-Gestel 2-1.

Groep L60

Marvilde-FC Hoensbroek 6-0, EHC-Oirschot V. 4-2.

Groep L61

Rood Wit V-Best 4-2, Heksenberg-SC Susteren 0-1.

Groep L62

Schaesberg-Brabantia 0-0. EFC-Simpelveld 5-1.

Groep L63

Braakhuizen-BSV Limburgia 0-5.

Groep L64

Deurne-Eindhoven AV 2-1, Venhorst-De Ster 2-1.

Groep L65

Veritas-Someren 2-2, Sparta’18-Heer 2-3.

Groep L66

GSV’28-SSS’18 2-3, RPC-Venlosche Boys 1-1.

Groep L68

RKVVO-Heeswijk 2-0, Eijsden-Prinses Irene 4-1.

Groep L69

Wilhelmina’08-Sportclub’25 2-1.

Groep L70

LHC-Sportclub Irene 5-1.

Groep L71

Wittenhorst-Volh. 1-1, Eendracht-Geusselt Sp. 2-0.
 
Bovenaan