Weekendvoetbal

de Kok

Member
prima mogelijkheid en wanneer het nog later wordt met een mogelijke herstart maak je er een halve competitie van.
dit kun je trouwens doen voor de hele piramide .
 

de waan

Well-known member
Overigens zie ik ook alleen maar bij Tubantia dat ze reppen over de mogelijkheid om bij optie 3 zaterdag- en zondagteams in 1 competitie te stoppen.
Andere media reppen alleen over het opdelen van bestaande competities in 2 halve competities.

 

Joost

Well-known member
Noord-Ooster leest ook zondagkranten, zondagjournalisten en andere zondagmannetjes en -vrouwtjes.
Vandaar dat hij weet dat er zoveel gezeurd wordt :)

Ik geef toe dat ik amateurvoetbaleindhoven niet dagelijks volg.
de waan , bedankt voor dat artikel.
Daarin staat inderdaad combineren ?

Overigens wordt er bij het uitwerken van optie 3 op geen enkele manier meer van dat combineren uit gegaan.
Er worden geen voor- en vooral geen nadelen genoemd.
Promotie en degradatie worden met die variant niet uitgewerkt.
Er wordt niet genoemd welke consequenties dat kan hebben voor komend seizoen.
En ook wordt hierbij niet openlijk gesproken over de uitkomsten van de enquête van afgelopen voorjaar.

Kennelijk wordt de clubs gevraagd zich voor 1 van de 3 opties uit te spreken.
Als ze kiezen voor 3 en denken dat de huidige competities gewoon worden gehalveerd, kunnen ze opgezadeld worden met gemixte competities met alle nadelen van dien.
Dit is een PowerPoint presentatie. Dat is ondersteunend bij een presentatie.
Zoals je ook kunt zien is het een bijlage bij een informatiebijeenkomst.

Het is dus geen informatiedocument waaruit je gemakkelijk conclusies kunt trekken zoals jij nu hebt gedaan.

Het meest komische is dat de enige conclusie die je wel kunt trekken uit de informatie die gepresenteerd is door jou voorafgegaan wordt door het woord ‘kennelijk’.
 

Joost

Well-known member
Ik heb maar even je bericht van commentaar voorzien.

Ik geef toe dat ik amateurvoetbaleindhoven niet dagelijks volg.
de waan , bedankt voor dat artikel.
Daarin staat inderdaad combineren ?
In het artikel staat niet combineren?, in de bijgevoegde presentatie staat dit. Voor jouw interpretatie een wezenlijk verschil.

Overigens wordt er bij het uitwerken van optie 3 op geen enkele manier meer van dat combineren uit gegaan.
Er worden geen voor- en vooral geen nadelen genoemd.
Promotie en degradatie worden met die variant niet uitgewerkt.
Er wordt niet genoemd welke consequenties dat kan hebben voor komend seizoen.
En ook wordt hierbij niet openlijk gesproken over de uitkomsten van de enquête van afgelopen voorjaar.
Het zijn sheets van een presentatie. Korte omschrijvingen van punten die besproken en uitgelegd worden tijdens de informatiebijeenkomst.
De sheets zijn absoluut geen uitwerking.

Kennelijk wordt de clubs gevraagd zich voor 1 van de 3 opties uit te spreken.
Als ze kiezen voor 3 en denken dat de huidige competities gewoon worden gehalveerd, kunnen ze opgezadeld worden met gemixte competities met alle nadelen van dien.
Niet kennelijk maar met zekerheid want het staat er letterlijk in. De betrokken clubs dienen hun voorkeur uit te spreken door een mail te sturen naar hun overkoepelende organisatie. Daarna gaan de belangenverenigingen dit bespreken met de KNVB en zal er een beslissing genomen worden.

Probeer eens naar informatie te kijken zonder bij iedere verkeerde komma direct in je vaste stramien te springen. Als er ergens genoemd wordt dat het wellicht een optie zou kunnen zijn dan betekend dat nog helemaal niet dat HHC v IJsselmeervogels in maart op zondagavond gespeeld gaat worden. Voor zulke ingrijpende wijzigingen is zowel draagvlak als veel meer overleg nodig.
 

JMD

Well-known member
Het belangrijkste is:
De heren ( en vrouwen ) bestuurders van topamateurs moeten zich realiseren, dat de kans bestaat, dat ze bij de keuze voor optie 3 het zogenaamde weekendvoetbal worden ingeluisd . En eenmaal daaraan begonnen is er geen weg terug meer.
Met alle ongewenste gevolgen van dien als verplichte idiote aanvangstijden en ongewilde speeldagen.
Je klinkt nu net als zo'n coronawappie die zegt dat we het vaccin 'ingeluisd' worden en daarna nooit meer terug kunnen...
 

Joost

Well-known member
Ik becommentarieerde slechts hetgeen de waan hier inbracht ( als reactie op mijn opmerking dat ik alleen maar in Tubantia las dat bij optie 3 het mixen van competities ook mogelijk zou zijn )
Hou jezelf niet voor de gek, je verwijst nota bene rechtstreeks naar de sheets.
 
Bovenaan