Weekendvoetbal

Fregge

Well-known member
Jeugd: 52
G-elftal: 1 (die spelen op zaterdag)
Senioren: 19

We hebben 7 hele wedstrijdvelden. Inclusief de vrouwen is dit. Van de 19 senioren (tel ik O23 bij mee) spelen er 3 op zaterdag.
 

Fregge

Well-known member
En daar staat onze onder 7 niet eens bij. Daar hebben we er 6 van. Maar die heb ik in mijn telling wel meegenomen.
 

Fregge

Well-known member
We hebben overigens 27 kleedkamers waar er 2 gereserveerd zijn voor alleen scheidsrechters en waar 1 is gereserveerd voor meiden die in een jongensteam zitten
 

Fregge

Well-known member
Omdat ze bij ons niet de hele structuur gaan aanpassen omdat er een paar senioren op zaterdag willen voetballen. Uit is prima, thuis niet.
 

de waan

Well-known member
Goed om te zien dat alle grijsgedraaide platen nog altijd prima werken.

Maar als iemand inmiddels een compleet overzicht heeft van de overstappende clubs houd ik me aanbevolen.
 

de waan

Well-known member
Ja, maar dat is een bij elkaar gescharreld lijstje. De KNVB moet vandaag toch wel even met een compleet overzichtje kunnen komen.
 

Fregge

Well-known member
Ik heb het gevraagd aan de KNVB op Twitter. Als ze een reactie plaatsen laat ik dat hier ook weten
 

Abubakari

Well-known member
Ik vind het opvallend hoeveel "oude " clubs, (bijna) eeuwelingen, overstappen naar het zaterdagvoetbal.
Niet alleen in West, ook in Noord en in Oost ( Tubantia, Achilles '12) is dat het geval.
Kennelijk zitten in dat geval de tradities daar niet in de weg.
Mooi he, zo’n open mind bij de zondagclubs. Hadden veel zaterdagclubs dat ook maar.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

Joost

Well-known member
De KNVB kan het jegens district Zuid II niet verantwoorden om een 6e zaterdag 1e klasse in te voeren.
 
Bovenaan