Weekendvoetbal

Unregistere

Well-known member
Nog een stopper / overstapper in Schiedam. Excelsior '20 kiest voor de zaterdag, om inmiddels bekende redenen in de regio.

 

Unregistere

Well-known member
Exb8DxnXIAMGNf-
 

de waan

Well-known member
Nou jongens, het spel is op de wagen.


Ben benieuwd of clubs als Heerde en Sneek nu toch nog maar een jaartje gaan door hobbelen op zondag.
 

Arjen

Member
Nou jongens, het spel is op de wagen.


Ben benieuwd of clubs als Heerde en Sneek nu toch nog maar een jaartje gaan door hobbelen op zondag.
Daar zullen nogal een paar clubs zuur van zijn.
 

erka

Well-known member
Uitstekend besluit.

Het enige waar je kanttekeningen bij kunt plaatsen is max 1x per 3 jaar wisselen. Had daar 10 jaar van gemaakt.
 

de waan

Well-known member
Ik mag toch aannemen dat dit een aanzet is om binnen drie jaar (en al zeker binnen tien) de piramide verder samen te laten smelten.
 

Baggio

Active member
Uitstekend besluit.

Het enige waar je kanttekeningen bij kunt plaatsen is max 1x per 3 jaar wisselen. Had daar 10 jaar van gemaakt.
Ik vind het ook wel kort: 3 jaar. Verder juich ik het toe. Nog beter is weekendvoetbal en opheffen za-zo structuur. Dit is een stap in de goede richting! Wedstrijden op vrijdag-zaterdag-zondag. Al naar gelang de thuisspelende club goed acht. Thuiswedstrijden aantrekkelijk maken door afwisseling, afstemming met programma betaald voetbal, weersomstandigheden etc.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Keurig besluit inderdaad, dat had van mij eerder gemogen, maar dit is prima. Hopelijk is dit een stap naar afschaffing van een aparte zaterdag & zondag-pyramide.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD
Bovenaan