Weekendvoetbal

Fregge

Well-known member
De 'discussie' over het kloonaccount van noord-ooster is nog vermoeiender dan de eeuwig herhalende, al weerlegde argumenten van noord-ooster over weekendvoetbal
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Blijf je volhouden dat ChecK en ik dezelfde zijn? Dat er sprake is van een kloonaccount?
Ik kan jullie/jouw IP adres checken. Het is niet hetzelfde, maar de software geeft een 98,9% kans aan dat de IP adressen via een VPN aan elkaar gekoppeld zijn. Dat in combinatie met jouw stokpaardjes en kloon historie op andere fora, maakt van 98,9% wel 100%

Naamloos.png
 

Fregge

Well-known member
Eigenlijk zijn wij allemaal kloons ja. Allemaal kloons van de waan. Alleen jij bent een appart account. Met Check dan wat weer een kloonaccount van jou is, noord-ooster
 

de Kok

Member
We spreken toch nu alleen maar over voetbal en het onderscheid is toch weg.

Overigens deed de zeer oude zondagclub BQ1887 er niet moeilijk over om ook tegen Buitenpost gewoon op zaterdag op de Esserberg te spelen.
Zij maken niet het onderscheid principieel of niet principieel.
Elkaar gewoon even tegemoet komen.
Toch prijzenswaardig of niet dan?
En ook BQ heeft een grote hoog spelende jeugdafdeling en moet dat organisatorisch maar voor elkaar boxen.
 

Baggio

Active member
We spreken toch nu alleen maar over voetbal en het onderscheid is toch weg.

Overigens deed de zeer oude zondagclub BQ1887 er niet moeilijk over om ook tegen Buitenpost gewoon op zaterdag op de Esserberg te spelen.
Zij maken niet het onderscheid principieel of niet principieel.
Elkaar gewoon even tegemoet komen.
Toch prijzenswaardig of niet dan?
En ook BQ heeft een grote hoog spelende jeugdafdeling en moet dat organisatorisch maar voor elkaar boxen.
Ja, dat is een mooi voorbeeld van hoe het ook kan. De hele discussie wordt gepolariseerd. Persoonlijk blijf ik van mening dat het opheffen van de za/zo splitsing goed past bij de huidige tijd waarin we leven. Dat dit ook ten koste gaat van tradities/gewoonten/verworven rechten van individuele clubs is spijtig voor hen maar nu niet anders. De toenemende individualisering van de voetbalsport vraagt om veranderingen.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Wat je hier beweert is onwaar en jij moet dat kunnen weten.
Dus inderdaad heeft ChecK een ban gekregen.
Ik dacht eerst nog omdat hij iets "verkeerds" heeft gezegd wat ik niet heb gezien.
Ik ben ChecK niet. Er is geen sprake van een kloonaccount ( hoewel ik trouwens dat woord niet kende).
ChecK is iemand anders als ik.
En het is ontzettend vals van je Kralinger dat je beweert te weten dat ik ChecK zou zijn.
Het is gewoon niet zo.
En wat dat duidelijk betreft: Het enige waarom je dat zegt is kennelijk omdat ChecK ook een gezonde kijk op het amateurvoetbal heeft.
Tsja 2 mensen die een gezonde kijk op voetbal hebben is er kennelijk minstens 1 teveel.

Hier wordt een vies spelletje gespeeld En jij Kralinger kunt ook weten, dat ChecK en ik niet dezelfde zijn.
Allereerst over dat kloonaccount, Satyr heeft al duidelijk redenen gegeven waarom wij tot die conclusie gekomen zijn. Even voor wat betreft mijn opmerking dat er op een kloonaccount in principe een ban staat. Ja, dat is zo, maar wij hebben niet de intentie jou te bannen. Jij hebt jouw mening, die mag je verwoorden, dat doe je dan ook constant. Prima, maar jij klaagt dan hoe mensen zich tegenover jou gedragen terwijl het vetgedrukte weer eens aangeeft hoe intolerant je bent voor andere meningen. Als iemand hiet niet volledig met jou eens is, heeft diegene dus geen gezonde kijk op het amateurvoetbal, zijn het zondagmannetjes of wat dan ook.

Er zijn op dit forum diverse mensen die vaak amateurvoetbal kijken en in sommige gevallen ook actief dingen voor het amateurvoetbal / individuele clubs doen. Bijvoorbeeld mensen als De Waan, De Groene Scout, Abubakari, Bonehead, ikzelf enzovoort. Stuk voor stuk mensen die geven om amateurvoetbal en het beste willen voor amateurvoetbal in de regio waar we wonen en/of in het algemeen. Sommigen van die mensen zijn het ook nog op redelijk wat punten, alleen niet op alles, met jou eens. Doe dan niet alsof jij zelf de wijsheid in pacht hebt. Dat om je heen slaan op iedereen die ook maar kritiek durft uit te oefenen op jou helpt je niet hier.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Nou ja, ChecK eh noordooster heeft wel een punt. Als hij kloontje aan het spelen is geweest, levert dat een ban op.
 

Eef de Kip

Well-known member
Mwah, ik vind dat hysterische gedoe van je wel grappig eigenlijk, af en toe een tikje irritant maar over het algemeen wel lachwek... eh grappig.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Deze lullo suggereert dus ook al dat ChecK en ik dezelfde zijn.
En qua ban: ga je gang, je staat nu als enige forumleider aan het roer.
Ik weet zeker, dat nagenoeg de hele dvk, met name de vele bezoekers van dit topic zal staan juichen als ik een ban krijg.
Dan wordt op dit eenzijdige zondagforum lekker niemand meer tegengesproken, met name in dit topic ,en dan kun je mooi onweersproken je gang gaan in het zwart maken van het zaterdagvoetbal.

Boeit mij eerlijk gezegd echt geen reet en volgens mij heb ik je wel eens uitgelegd dat ik mij niet met het moderator gebeuren bemoei. Ik regel slechts de financiën, zodat jij wel je zaterdagevangelie kan neerplempen. Inhoudelijk boeit mij dat ook niet zoveel. Tot de piramide open gaat heb ik niet zoveel met amateurvoetbal. Ik ga hooguit bij mijn neefje kijken of bij de Feyenoord jeugd.
 

Abubakari

Well-known member
We hebben in die bijna 20 jaar forum op sq en dvk heel wat legendarische gekken gehad, maar Noord-Ooster stijgt met zijn bijdragen deze week (en vooral vandaag) naar een toppositie in het rijtje volslagen gekken.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Laten we noordooster het voordeel van de twijfel geven en geloven dat ChecK slechts een copycat was die zelfs met VPN in de huid van noordooster wilde kruipen. Dan kan je gewoon net als op Twitter met een ban van ChecK volstaan en kan iedereen blijven genieten van noordooster.
 
Bovenaan