De (tijdelijke) trainer van Ajax: John van 't Schip

Batigoal

Well-known member
Mooi zo. Ik denk dat Ten Hag graag nog één keertje wil proberen de groepsfase van de CL door te komen. De uitschakelingen daarin van de afgelopen 2 jaar voelen onnodig door er niet te staan op het beslissende moment. Ik kan me voorstellen dat hij daar nog een keer vol voor wil gaan.
 

Batigoal

Well-known member
Erik ten Hag is door zijn collega's voor het 3e seizoen op rij uitgeroepen als beste trainer van de Eredivisie.
 

JMD

Well-known member
ESPN meldt zojuist dat Ten Hag rond is met Man United. De clubs moeten er alleen nog uitkomen, maar dat zal geen probleem zijn door de clausule in het contract van Ten Hag die zegt dat hij voor 2 miljoen weg mag.

Ik ben benieuwd. Kon me wel vinden in wat Van Gaal zei over Man United, het is toch meer een bedrijf dan een voetbalclub en sinds Ferguson daar weg is, is het niet echt heel goed meer gegaan terwijl er toch wel toptrainers gewerkt hebben.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Gewoon een kans bij een grote club. Dat gelul over een commerciële club zal wel. Alsof Ajax niet aan commercie doet. Je moet altijd maar afwachten waar je de kans gaat krijgen. Ik kan mij voorstellen dat hij bij Ajax niet heel veel meer gaat bereiken, dus met een jaar langer blijven komt een uiteindelijke overstap naar een grote club niet dichterbij. Deze zomer lijkt mij een prima moment om de sprong te wagen.
 

gevegt

Well-known member
Waarom moeilijk doen. Hij heeft toch niet blind getekend?
De club en hij zijn er uit, dus hij is tevreden over de afspraken die er zijn gemaakt.
 
Bovenaan