De (tijdelijke) trainer van Ajax: John van 't Schip

Unregistere

Well-known member
Ten Hag zou nu ook daadwerkelijk in beeld zijn bij Bayern M?nchen, dat trainer Kovac heeft ontslagen.

Stel dat hij vertrekt (na dit seizoen), wie zou dan een geschikte opvolger voor hem zijn bij Ajax?
 

JMD

Well-known member
Ten Hag zou nu ook daadwerkelijk in beeld zijn bij Bayern M?nchen, dat trainer Kovac heeft ontslagen.

Stel dat hij vertrekt (na dit seizoen), wie zou dan een geschikte opvolger voor hem zijn bij Ajax?

Ik kan me niet voorstellen dat Bayern voor 8 maanden een interim aanstelt... Dus ik denk dat ze een definitieve vervanger zoeken, kan me niet voorstellen dat Ten Hag halverwege het seizoen bij Ajax weggaat, dus ik zie TH nu niet als nieuwe trainer daar.
 

SanMark.

Well-known member
Ik kan me niet voorstellen dat Bayern voor 8 maanden een interim aanstelt... Dus ik denk dat ze een definitieve vervanger zoeken, kan me niet voorstellen dat Ten Hag halverwege het seizoen bij Ajax weggaat, dus ik zie TH nu niet als nieuwe trainer daar.

Dat kan ik mezelf juist wel voorstellen. Als er nu niets is wat in je profiel past. Dan pak je gewoon een oudere ervaren coach.
 

Abubakari

Well-known member
Denk ook dat ze een interim nemen, kan ten Hag in 2020 naar Bayern.

Wel jammer voor Bayern dat Advocaat al onder de pannen is. Heeft Feyenoord Bayern ook eens verslagen.
 
Bovenaan