De (tijdelijke) trainer van Ajax: John van 't Schip

Batigoal

Well-known member
Heel erg mooie waardering voor EtH. Ik kan me voorstellen dat de uiteindelijke prijs gaat naar de winnaar van de PL of de CL.
 

Unregistere

Well-known member
Tjonge jonge, Ten Hag weer hoor:

Ten Hag verraadt naam zoontje Daley Blind

Daley Blind en zijn vrouw Candy Rae Fleur zijn dinsdag de trotse ouders geworden van een zoontje. De twee lieten in het midden wat de naam van hun baby is, maar Erik ten Hag praatte woensdag zijn mond voorbij en verklapte hoe de kleine heet.

Voorafgaand aan de wedstrijd Valencia - Ajax sprak H?l?ne Hendriks met de trainer en natuurlijk kwam ook Daley Blind ter sprake. „Hij voelt zich goed! Het is natuurlijk fantastisch, een euforisch moment gisteren”, reageert Ten Hag op de vraag hoe het nu met Daley gaat. „Hij is goed uitgerust en voelt zich er helemaal klaar voor.”

Voorafgaand aan de wedstrijd Valencia - Ajax sprak H?l?ne Hendriks met de trainer en natuurlijk kwam ook Daley Blind ter sprake. „Hij voelt zich goed! Het is natuurlijk fantastisch, een euforisch moment gisteren”, reageert Ten Hag op de vraag hoe het nu met Daley gaat. „Hij is goed uitgerust en voelt zich er helemaal klaar voor.”

Als H?l?ne hem vervolgens vraagt hoe het ventje eigenlijk heet, reageert Ten Hag zonder twijfel: „Lowan!”

Blind trouwde in juni met Fleur en kondigde enkele dagen later de zwangerschap aan. Dinsdag werd hun zoontje geboren.

Goed dat De Telegraaf dit gedrag aan de kaak stelt!

https://www.telegraaf.nl/entertainment/470785410/ten-hag-verraadt-naam-zoontje-daley-blind
 

Abubakari

Well-known member
Volgens Valentijn Driessen doet ten Hag dat om de aandacht af te leiden van de zwakke prestaties in Valencia.
 

De Groene Scout

Well-known member
Zou mij overigens niets verbazen dat het kereltje helemaal geen Lowan heet, maar dat Erik zomaar iets noemde of het verkeerd verstaan heeft.
 

Atreides

Well-known member
Dat wens je je ergste vijand niet toe. Alsof er iemand is die weet hoe de zoon van Danny Blind heet.
 

Pascallovic

Well-known member
Ten Hag heeft gewoon de column van Driessen gelezen en gezien dat de titel al binnen is volgens Valentijn. Dan zou ik ook alvast gaan kijken naar het volgende seizoen en een hengeltje bij Bayern uitgooien.
 
Bovenaan