De (tijdelijke) trainer van Ajax: John van 't Schip

Max

Administrator
Forumleiding
Geen onlogische keuze. Was natuurlijk als assistent betrokken bij de successen en heeft al best een brede ervaring opgedaan als assistent onder Koeman, Ten Hag en Nagelsmann. Verder al bekend met de club, dus geen aanpassingstijd nodig.
 

Batigoal

Well-known member
Op zich een logische vervanger, maar als hoofdtrainer is het nog geen succes. En hij was waarschijnlijk degene die destijds interne zaken lekte naar de Telegraaf, dat was ook zoiets raars.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Als 'de man achter' op verschillende plekken toch wel lovende kritieken gehad, volgens mij?

Veel meer smaken zijn er ook niet, toch. Of ik zie ze in elk geval niet.
 

ALenstra

Well-known member
Zojuist bevestigd door de BBC: Erik ten Hag de nieuwe manager van Manchester United. Driejarig contract met optie voor nog een jaar.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Op zich een logische vervanger, maar als hoofdtrainer is het nog geen succes. En hij was waarschijnlijk degene die destijds interne zaken lekte naar de Telegraaf, dat was ook zoiets raars.

3e en 6e met Twente? En in het verval 10e? Even later degradeerden ze. Heeft ie niet slecht gedaan toch?

En 7e met Hoffenheim toch ook prima?
 

Batigoal

Well-known member
O zeker niet slecht, maar ook nog geen prestaties waar je van opkijkt. Maar goed, met zijn voetbalvisie past hij dus wel degelijk bij Ajax. En aangezien we voor een kale trainer gaan mag hij de kans krijgen van mij.

En anders halen we Keizer terug. Daarmee begonnen we net lekker te voetballen toen hij werd ontslagen.
 

Batigoal

Well-known member
Ajax tik Ten Hag op zijn vingers! Hij moet niet zo veel contact hebben met Manchester United.

Volledig terecht van de club. Als je telkens eist dat spelers die mogelijk vertrekken zich op Ajax concentreren, dan moet je dat als trainer zelf ook doen.
 

Abubakari

Well-known member
Ajax tik Ten Hag op zijn vingers! Hij moet niet zo veel contact hebben met Manchester United.

Volledig terecht van de club. Als je telkens eist dat spelers die mogelijk vertrekken zich op Ajax concentreren, dan moet je dat als trainer zelf ook doen.
Wat is je bron?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ondanks ik niet geloof dat het nog misgaat, is het wel zaak om volledige focus te hebben op de titel. Is wel heel veel op het randje winnen na de winterstop.
 

Abubakari

Well-known member
NOS, maar die hebben het van ESPN lees ik.
De directie van Manchester United mag binnen 48 uur voor de wedstrijden van Ajax niet meer praten met Erik ten Hag over de invulling in het komende seizoen. Het is niet bekend door wie het spreekverbod is opgelegd, maar de kans is groot dat Ten Hag zélf heeft aangegeven dat hij niet meer continu contact wil hebben met zijn nieuwe werkgever.
Ik lees een ander verhaal, leek me ook al stug dat het zo was als jij schreef.
Man Utd moet gewoon rustig wachten tot ten Hag klaar is bij Ajax of zijn salaris nu al gaan betalen.
 
Bovenaan