De (tijdelijke) trainer van Ajax: John van 't Schip

Abubakari

Well-known member
Slot hoeft van mij ook niet eerlijk gezegd. Maar het aanbod realistische trainers is niet erg groot. Ik hoop niet dat ze Heitinga door gaan schuiven. Doe dan maar gewoon Bosz weer, al is dat bepaald geen garantie op prijzen.
Van mij ook niet, maar als je Slot hoorde (balen van de beperkingen bij Feyenoord) na de laatste klassieker zou het mij niet verbazen als hij de stap naar Ajax wel zou maken mocht die kans zich voordoen.

En verder eens, geen Heitinga of Reiziger.
Bosz lijkt mij ook wel prima, kan die ook eens prijzen pakken.
 

ALenstra

Well-known member
Iemand die vier keer op rij kampioen werd met een spelersgroep die niet echt overliep van kwaliteit. Dan kan je wel wat.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Mondeling akkoord met United. Het belangrijkste is natuurlijk zijn oprotpremie rond kerst. Dat moet de enige reden zijn om in te stappen daar
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

Max

Administrator
Forumleiding
Mondeling akkoord met United. Het belangrijkste is natuurlijk zijn oprotpremie rond kerst. Dat moet de enige reden zijn om in te stappen daar

Dat zou dan een slechte reden zijn. Op de echte bewuste interim trainers na is alleen Moyes er binnen het seizoen uitgegaan en dat was pas tweede helft april. Palermo heeft waarschijnlijk meer trainers de afgelopen vijf jaar gehad, dan Man Utd zijn gehele clubbestaan. Als je alle interim trainers eruit filtert hebben ze een bizar kort lijstje trainers. Met name Busby en Ferguson hebben bizar lang bij de club gezeten.
 

ALenstra

Well-known member
Volgens de Mirror gaat Mitchell van de Gaag mee naar Manchester als assistent-trainer. Erik zou ook Robin van Persie willen toevoegen aan zijn staf maar die twijfelt nog.
 

JMD

Well-known member
Volgens de Mirror gaat Mitchell van de Gaag mee naar Manchester als assistent-trainer. Erik zou ook Robin van Persie willen toevoegen aan zijn staf maar die twijfelt nog.
En ik begreep dat Van Persie problemen rond zijn werkvergunning had. Omdat hij nog ervaren trainer is, en de wetten rond werkvergunningen in het VK sinds Brexit streng zijn, zou het verkrijgen van zo'n vergunning als (assistent) trainer niet zo zeker zijn.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik las ook ergens dat hij er sowieso geen zin in had. We merken het wel.

Ten Hag is natuurlijk een uitstekende trainer, maar ik zou heel oppervlakkig zijn manier van praten en wat hij allemaal roept niet trekken.
 

Mario

Well-known member
Ik moet 'm ook nog zien als het niet goed gaat. Gisteren liet hij zich erg kennen, en dat zal bij MU alleen maar meer voorkomen.
 
Bovenaan