De (tijdelijke) trainer van Ajax: John van 't Schip

Batigoal

Well-known member
Zeker. Maar dit is wel een club met een erg groot afbreukrisico... Er zijn meer topclubs in de PL.
Maar welke is realistisch? Arteta zit voorlopig wel bij Arsenal en Tuchel denk ik ook bij Chelsea, ik zie Klopp nu nog niet vertrekken. Wellicht dat Guardiola weg gaat bij Man City als ze de CL winnen (of weer de finale verliezen), maar wil je daarop wachten met het risico dat City voor iemand anders gaat?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Precies. Daarnaast moet men dan ook maar net aan Ten Hag denken. Je zag ook bij Man Utd weer een hoop krachten loskomen die toch een grotere naam wilde zien.
 

Abubakari

Well-known member
Nou, succes en jammer dat je gaat Erik.

Opvolger dan maar bespreken. Na Bosz, Keizer en ten Hag zal het wel weer een kale worden. Slot is kaal, dus die zal wel bivenaan het lijstje staan. Ik hoop niet dat Roger Schmidt zijn hoofd kaal gaat scheren.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Schreuder, Van der Gaag, Heitinga, Bogarde en Stam zijn ook kaal genoeg.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Hoe staat Reiziger erop? Die werd hoog aangeschreven bij Sparta geloof ik toen hij naar Ajax vertrok. Loopt inmiddels ook al lang mee bij Ajax.
 

Maasveld

Well-known member
Nou, succes en jammer dat je gaat Erik.

Opvolger dan maar bespreken. Na Bosz, Keizer en ten Hag zal het wel weer een kale worden. Slot is kaal, dus die zal wel bivenaan het lijstje staan. Ik hoop niet dat Roger Schmidt zijn hoofd kaal gaat scheren.
Gewoon weer bij Bosz beginnen.
 

Abubakari

Well-known member
Ik zie wel weer waarom jullie niet voor Ajax zijn. Wat een domme namen allemaal zeg, typisch namen waar Feyenoorders en PSV’ers mee komen. Ik wacht wel weer tot er een Fries of een Ajacied online komt.
 
Bovenaan