De piramide

De piramide


  • Totaal aantal stemmers
    17

noordooster

Well-known member
En blijven dan die zondagclubs als Goes en VVSB gewoon op zaterdag voetballen ?
Zouden ze dat niet erg vinden ?
Overigens moeten andere zondagclubs gewoon onderaan beginnen als ze overstappen ( of instappen op het niveau van hun zaterdag 1 )
van der Zee en zijn vrienden zullen dat wel heel terecht vinden. Misschien wel met het idee, dat er daardoor eerder gemixt kan worden.
En dat er een steeds grotere scheefgroei ontstaat tussen de Derde Divisie, hoofdklasse en eerste klasse zo, enerzijds en die zelfde klassen op za. anderzijds ziet de man niet en wil hij ook niet zien.
 
Laatst bewerkt:

noordooster

Well-known member
De aanvraag van Sparta Nijkerk om te promoveren naar de tweede divisie is overigens afgewezen. .

Zo'n club heeft als koploper in de derde divisie natuurlijk veel meer te zoeken dan bv nr laatst van de tweede divisie , ASWH, dat het jaar daarvoor als nr 7 van de derde divisie promoveerde.
Die club was bij een normaal vervolg van de competitie gewoon gedegradeerd ( ondanks de uitstekende welbespraakte, ietwat hautaine jonge trainer ).
Maar ik snap dat die club gebruik maakt van de mogelijkheid geen vrijwillige degradatie aan te vragen.
Qua reisafstanden lever het slechts nadelen op en wat betreft recettes en tv aandacht ook.
Dit itt bijvoorbeeld ONS, voor wie ik de aanvraag van vrijwillige degradatie niet onlogisch vindt ( als je de argumenten kent )
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik heb helemaal niet de pik op jou. Ik ken je niet eens. Maar goed, even voor de goede orde: we vinden het niet nodig dat je zomaar de echte voor- en achternaam van een ander lid op het forum zet. Ik denk dat jij dat zelf ook niet relaxed zou vinden.
 

noordooster

Well-known member
Iedereen mag mij hier ongestraft de meest belachelijke verwensingen en insinuaties naar mij hoofd slingeren.
Maar als ik vraag naar een column van de waan over het zogenaamde weekendvoetbal wordt dat verwijderd.
 

noordooster

Well-known member
Ik heb helemaal niet de pik op jou. Ik ken je niet eens. Maar goed, even voor de goede orde: we vinden het niet nodig dat je zomaar de echte voor- en achternaam van een ander lid op het forum zet. Ik denk dat jij dat zelf ook niet relaxed zou vinden.

Ok , heb het in het vorige bericht maar veranderd.
Hoewel, ik vind het wel wat hypocriet, omdat ik meerdere malen hier heb gezien hoe hij en anderen hier epistels van hem publiceerden ( ook over het zogenaamde weekendvoetbal ) met voor- en achternaam daar prominent op aanwezig.
 

de waan

Well-known member
Ik heb je al eens uitgebreid uitgelegd waarom ik dat niet wil. Kennelijk snap je dat niet of wil je het niet snappen, dat kan. Maar dan nog is het toch niet zo ingewikkeld om dat niet te doen, gewoon omdat ik aangeef dat ik dat liever niet heb.

Verder sloeg je verwijderde bericht ook helemaal nergens op. Wat is je bedoeling ermee om eens in de zoveel tijd plompverloren zonder enige aanleiding te vragen of ik nog een column ga schrijven over weekendvoetbal?

Doe dus maar gewoon niet meer, ik reageer er namelijk toch niet op.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan