Go Woke go broke ( voor heen De massa hysterie van BLM)

SuikerBrood

Well-known member
Dat vind ik niet.

Meestal zijn de argumenten op als iemand over spelfouten begint.

Ik stoor mij gewoon aan de verkrachting van onze cultuur. Een beetje meer respect voor de taal zou ik waarderen.

Verder begrijp ik niet waarom je zulke posts plaatst. Het is kwetsend, je bereikt er niks mee en volgens mij hoef je je op dit forum niet meer te bewijzen. Het is verder helemaal aan jezelf, als het volgens de regels hier mag. Ik zal er alleen altijd iets van blijven zeggen.
 

SanMark.

Well-known member
Ik stoor mij gewoon aan de verkrachting van onze cultuur. Een beetje meer respect voor de taal zou ik waarderen.

Verder begrijp ik niet waarom je zulke posts plaatst. Het is kwetsend, je bereikt er niks mee en volgens mij hoef je je op dit forum niet meer te bewijzen. Het is verder helemaal aan jezelf, als het volgens de regels hier mag. Ik zal er alleen altijd iets van blijven zeggen.
Wat een dramatiek, en selectieve verontwaardig als het om cultuur en geschiedenis gaat.
 

leo1949

Well-known member
https://www.frontnieuws.com/uitgelekte-bodycam-beelden-tonen-voor-het-eerst-moment-voor-moment-de-arrestatie-van-george-floyd/

Zo'n lievertje was die BLM held ook weer niet.
Voor mij is het meer geweest dat ze een stok zochten om de blanken mee te slaan.
Voor mij is DIT hieronder pas echt triest als je met je broodtrommeltje onder je arm naar je werk gaat en daar nooit aankomt
om dat je onderweg een doorgesnoven Soedanees tegen kwam die een mes in je lijf steekt, en dat gebeurde één dag voor George Floyd.
Rik van de Rakt (18) een zorg verlener uit Heesch die dit overkwam en daar hoor je niemand over.
BLM Nederland zouden zich eigenlijk kapot moeten schamen.

https://www.bd.nl/oss-e-o/verdachte...ch-zeker-negentig-dagen-langer-vast~a2e55a7f/
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik fietste gisteren naar huis en ik zag drie donkere mensen op een terras zitten. Dat zou mij normaal gesproken niet opvallen, maar als je hoort dat dat in Nederland niet kan dan ga je er toch op letten.
 

JMD

Well-known member
Ik fietste gisteren naar huis en ik zag drie donkere mensen op een terras zitten. Dat zou mij normaal gesproken niet opvallen, maar als je hoort dat dat in Nederland niet kan dan ga je er toch op letten.
En wat heb je toen gedaan? Ze van het terras laten verwijderen? Of heb je die man gebeld uit dat racismedebat om te laten zien dat donkere mensen wel gewoon op het terras kunnen zitten?
 

De Groene Scout

Well-known member
Ik fietste gisteren naar huis en ik zag drie donkere mensen op een terras zitten. Dat zou mij normaal gesproken niet opvallen, maar als je hoort dat dat in Nederland niet kan dan ga je er toch op letten.
Dergelijke extremiteiten worden ook alleen in de Randstad getolereerd. Dat zal je hier in Twente niet tegen komen.
 

ALenstra

Well-known member
PSV gaat in gesprek met fans die zaterdagavond bij PSV-Vitesse een spandoek ophingen met de tekst "All lives matter".
 
Bovenaan