Go Woke go broke ( voor heen De massa hysterie van BLM)

U.G.

Well-known member
Helemaal mee eens in het algemeen. Alleen denk ik niet dat de criminelen die zorgen voor die overlast qua moordaanslagen zich zullen laten leiden door het aanpakken van die gunrights.

Je sluit er gewoon enorm veel kanalen mee af. Ik weet niet wat de cijfers zijn, ik roep maar wat : zeg 1 op de 3 huishoudens in Amerika beziiten vuurwapens. Buiten dat veel moorden gewoon onder familie en bekenden plaatsvinden, waar denk je dat de ongekende hoeveelheid inbrekers dagelijks in Amerika vooral naar op zoek zijn ?
 

gevegt

Well-known member
Je sluit er gewoon enorm veel kanalen mee af. Ik weet niet wat de cijfers zijn, ik roep maar wat : zeg 1 op de 3 huishoudens in Amerika beziiten vuurwapens. Buiten dat veel moorden gewoon onder familie en bekenden plaatsvinden, waar denk je dat de ongekende hoeveelheid inbrekers dagelijks in Amerika vooral naar op zoek zijn ?
Een groene kaart?
 

Ska P 187

Well-known member
Drugs legaal maken, ja alles, zou 90% oplossen.
Dat geldt net zo hard voor Nederland overigens, dat helaas die boot volledig dreigt te missen, vanwege het vissieloze beleid dat daar sinds op zijn minst Rutte gevoerd wordt.
 

Batigoal

Well-known member
Drugs legaal maken, ja alles, zou 90% oplossen.
Dat geldt net zo hard voor Nederland overigens, dat helaas die boot volledig dreigt te missen, vanwege het vissieloze beleid dat daar sinds op zijn minst Rutte gevoerd wordt.
Op zich wel een interessante discussie over het wel of niet volledig legaliseren van (hard-)drugs, alleen werk je hiermee weer een hoop andere (met name maatschappelijke) problemen in de hand.
Helemaal mee eens in het algemeen. Alleen denk ik niet dat de criminelen die zorgen voor die overlast qua moordaanslagen zich zullen laten leiden door het aanpakken van die gunrights.
Criminelen uitbannen is sowieso lastig. Maar het zou al een flink aantal moorden schelen als niet iedere familieruzie of scheiding opgelost kan worden door te schieten.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

Max

Administrator
Forumleiding
Op zich wel een interessante discussie over het wel of niet volledig legaliseren van (hard-)drugs, alleen werk je hiermee weer een hoop andere (met name maatschappelijke) problemen in de hand.

Criminelen uitbannen is sowieso lastig. Maar het zou al een flink aantal moorden schelen als niet iedere familieruzie of scheiding opgelost kan worden door te schieten.

Klopt. Bij ons komen er de laatste tijd vaker messen bij kijken. Daar is de overlevingskans alweer wat groter.
 

Batigoal

Well-known member
Klopt. Bij ons komen er de laatste tijd vaker messen bij kijken. Daar is de overlevingskans alweer wat groter.
Steken is helaas populair de laatste jaren en ook een lastig probleem. Maar toch, als je de beruchte high school shootings neemt is het een stuk ingewikkelder om op je school met een mes de halve school neer te steken dan dat je een geweer koopt in de supermarkt en die op school leegt.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

U.G.

Well-known member
Drugs legaal maken, ja alles, zou 90% oplossen.
Dat geldt net zo hard voor Nederland overigens, dat helaas die boot volledig dreigt te missen, vanwege het vissieloze beleid dat daar sinds op zijn minst Rutte gevoerd wordt.

Dit is inderdaad voer voor een interessante discussie. Het zou de doodsteek betekenen voor het grootste deel van de onderwereld, en vooral nevencriminaliteit.

Alleen als ik zie hoe een legale harddrug als alcohol al huishoudt, dan wordt het bij jongens als coke en heroine pas echt een feest.

Reguleren/ legaliseren onder verslaafden lijkt me al een goede stap.

We just did this :


Misschien wel een idee voor :

 

Ska P 187

Well-known member
Als je het legaliseert, gaat de prijs omlaag, zelfs als je er accijns op gaat heffen, want die zooi kost werkelijk niets en de kwaliteit omhoog, want het kwaad qua gezondheid zit m ook voor een groot deel in de zooi die er doorheen zit.
Dat zijn al heel wat minder problemen.
Daarbij gewoon goed voorlichten en weten dat mensen die willen gebruiken toch wel zullen gebruiken.
Geld dat je uit accijnzen heft gebruiken voor voorlichting en behandeling van geestesziekte mensen (weet geen beter woord)
En misschien kan je er nog wel een paar wegen van aanleggen ook of in geval van Nedeland de gehele energie transitie bekostigen... (haha voor de zekerheid)
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Dit is ook weer een pareltje hoor, wat mag je als blanke nog wel?

Ach ja. Die vrouw is inmiddels zo ver doorgeschoten in haar waanbeelden, dat voor haar geen enkele blanke meer deugt. Ongeacht je denkwijze ben je als blanke man sowieso kansloos als je op enige sympathie hoopt te rekenen van Sylvana en haar vriendinnetjes en volgelingen. Want blank en man, dus White Supremacist. Je zou het bijna racistisch kunnen noemen. Maar dat kan natuurlijk niet, want donkere mensen kunnen geen racist zijn.
 

Hankie

Well-known member

zwammy

Well-known member
Oh, had je die andere gemist van de week. Die vroeg zich af waarom Jezus blank was en of we dat niet moesten gaan aanpassen. Sylvana is natuurlijk de grootste racist dus daar neem ik verder weinig van aan.
 

Hankie

Well-known member
Oh, had je die andere gemist van de week. Die vroeg zich af waarom Jezus blank was en of we dat niet moesten gaan aanpassen. Sylvana is natuurlijk de grootste racist dus daar neem ik verder weinig van aan.
Laten we hem zwart maken, want kado's uitdelen deed hij al (water en wijn). Dus dan hebben we de 1e Zwarte Piet.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Laatst werd zelfs Tinkebell totaal gecancelled op Twitter door de BLM-brigade. Nu is zij best een apart mens, om het zachtjes uit te drukken. Maar zij doet tenminste echt iets voor vluchtelingen, in plaats van hard vanaf de zijlijn staan te roepen.
 
Bovenaan