Go Woke go broke ( voor heen De massa hysterie van BLM)

zwammy

Well-known member
Gelukkig hadden ze wel de ballen om het uit te zenden, echt wel een dikke pluim voor de EO.
 

De Groene Scout

Well-known member
Mooie draai weer; gaat och ook niet om het wel of niet stelen van laptops; maar om de dreigementen die dat misselijke mannetje blijkbaar continu mag blijven uitkramen.
 

SuikerBrood

Well-known member
Mooie draai weer; gaat och ook niet om het wel of niet stelen van laptops; maar om de dreigementen die dat misselijke mannetje blijkbaar continu mag blijven uitkramen.

Nouja, die dreigementen tegen de journalist zou het OM inderdaad voor de rechter kunnen brengen. Maar wat hij op De Dam uitkraamde, wat 'spontaan bij hem opkwam' bleek dus gewoon voorbereid.
 

gevegt

Well-known member
Journalisten moeten ten aller tijde beschermd worden. Als de EO niets onderneemt zou de belangenvereniging dit moeten doen.
 

Atreides

Well-known member
Vreemde redenering van het OM.

Ja, intentie tot diefstal is er niet. Ja, onrechtmatig (tijdelijk) toeëigening is er wel en ja, bedreiging is er wel en dat lijkt me veel ernstiger.
 

Batigoal

Well-known member
Journalisten moeten ten aller tijde beschermd worden. Als de EO niets onderneemt zou de belangenvereniging dit moeten doen.

Ik neem aan dat de omroep en anders de vakbond het gaat opnemen voor de betreffende journalist, maar dat zal wel te naïef zijn.
 

SanMark.

Well-known member
De aandeelhouders zullen volgens Batigol er blij mee zijn.

Florida verkoopt al zijn aandelen in Apple, Twitter, Google en FB .
 

gevegt

Well-known member
De aandeelhouders zullen volgens Batigol er blij mee zijn.

Florida verkoopt al zijn aandelen in Apple, Twitter, Google en FB .
Dat is wel lachen dat een republikeinse staat zo druk wil opleggen aan die bedrijven.
Waarom hadden ze eigenlijk aandelen?
 

SanMark.

Well-known member
Tja waarom zitten scholen, , gemeentes, provincies en woningstichtingen in Nederland in allerlei moeilijke derivaat producten ?
 

SanMark.

Well-known member
Nee dat lijkt mij niet, maar ze zullen ongetwijfeld nog wel allerlei fondsen en beleggingen hebben.
 
Bovenaan