Go Woke go broke ( voor heen De massa hysterie van BLM)

PES5

Administrator
Forumleiding
KOZP en BLM gaan morgen op bezoek bij Rutte. Ongetwijfeld om hem te vertellen dat hij boete moet doen en direct de macht moet overdragen aan hen ofzo...

Wie zijn eigenlijk BLM?

En kunnen we die mensen dan verantwoordelijk houden voor alle ellende die er uit naam van die beweging veroorzaakt wordt?
 

Maasveld

Well-known member
Black Lives Matter is een gedecentraliseerde organisatie. De oprichters zijn tegen een structuur van bovenaf die eerdere burgerrechtenbewegingen hanteerden. Johnetta Elzie, een bekende Black Lives Matter-activiste, benadrukt dat de organisatie altijd heeft gesteld dat het bestaat uit velen. Volgens haar kan er niet een persoon de leider zijn van de beweging, maar is iedereen een leider.[5] Voor degenen die ervoor kiezen om betrokken te raken bij de Black Lives Matter-beweging heeft de beweging dertien leidende principes die van belang zijn zoals onder andere diversiteit, empathie en herstelrecht.
 

JMD

Well-known member
Sorry hoor, maar dat werkt dus niet. Je hebt toch echt een bestuur/leider nodig, anders krijg je continu Poolse landdagen, zie bv de beroemde studentendemo in het Maagdenhuis van een paar jaar terug, waar over elke komma vergaderd werd...
 

Max

Administrator
Forumleiding
Nou niet iedereen is leider. Witte mensen zijn uitgesloten.

Las vanmorgen dat er een donkere jongen voor onrust zorgde bij restaurants in Amsterdam Nieuw West. Die is gearresteerd en later op de avond overleden. Als de BLM figuren de kades van de slavenhandelaren maar mijden, anders vallen er nog meer doden.
 

Mario

Well-known member
Akwasi schijnt zich plotseling niets meer te herinneren over zijn eerdere tweets dat Zwarte Piet vermoord moet worden...
 

SuikerBrood

Well-known member
Ondanks wat ik van BLM en Zwarte Piet vind is die Akwasi maar een clown. Die krijgt veel te veel aandacht en moet zich schamen voor een paar van zijn tweets. Als hij een vent is biedt hij zijn excuses aan.
 

JMD

Well-known member
Ondanks wat ik van BLM en Zwarte Piet vind is die Akwasi maar een clown. Die krijgt veel te veel aandacht en moet zich schamen voor een paar van zijn tweets. Als hij een vent is biedt hij zijn excuses aan.
Jep, en hij doet ook geen goede zaken bv mbt Zwarte Piet. In die zin dat ik denk dat als hij er niet was geweest al veel meer mensen overstag waren mbt verandering ZP. Maar door zijn continue agressieve benadering gaan mensen juist steeds meer in 'verzet'.
 

SanMark.

Well-known member
Er zijn nog wel wat meer van die Negertjes die proberen een grote groep op te stoken tegen de Nederlandse maatschappij.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Akwasi schijnt zich plotseling niets meer te herinneren over zijn eerdere tweets dat Zwarte Piet vermoord moet worden...

Toch vreemd. Deze quotes van hem heb ik wel in meer kritische stukken over hem voorbij zien komen. In die zin heeft het voor mij weinig nieuwswaarde. Maar wel vermakelijk dat hij eerst een woordvoerder nog gebruikt om zichzelf weer even als slachtoffer te presenteren. Is nog wel genoeg geks te vinden van deze zogenaamde verbinder en woordkunstenaar.
 
Bovenaan