Go Woke go broke ( voor heen De massa hysterie van BLM)

Joost

Well-known member
Ik snap jouw redenatie op zich wel, maar.... stel je voor dat jij die agent bent, je wordt minutenlang uitgedaagd en uitgescholden en degene die je wilt aanhouden luistert niet. Hij loopt naar zijn auto en doet de deur open. Jij weet niet of hij weg wil rijden, of iets wil pakken. Je weet niet of hij een wapen heeft liggen. Ga jij wachten totdat hij begint te schieten?

Mensen moeten eens luisteren.
Dan nog zit er een wereld van ruimte tussen iemand van dichtbij ZEVEN keer in zijn rug schieten.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Absoluut. Ik zou ook voor de benen gaan en dan alsnog een lading lood terug krijgen...

Nee, kom op. Je gaat toch niet dat risico nemen? Dat iemand bij je vrouw komt en zegt: Je man is dood, maar hij heeft gelukkig geen man die niet luisterde doodgeschoten.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik denk dat we niet teveel over de situatie in de VS moeten oordelen. Als je als agent idd consequent tegenover een wapenarsenaal staat, dat neem je niet teveel risico’s.
 
Laatst bewerkt:

Satyr

Administrator
Forumleiding
Nog heel even en dan mag je daar iemand niet meer arresteren op basis van een donkere huidskleur.

Is die tv van u?
- Nee, maar ik ben zwart, sukkeltje
Oh, oke, excuses namens de blanken voor de slavernij.
 

Eef de Kip

Well-known member
Uiteraard, dan maar uit protest tennissen. Wel de vuist in de lucht natuurlijk.
De basketballers gaan ook weer spelen las ik.
 

JMD

Well-known member
KOZP en BLM gaan morgen op bezoek bij Rutte. Ongetwijfeld om hem te vertellen dat hij boete moet doen en direct de macht moet overdragen aan hen ofzo...
 

SanMark.

Well-known member
KOZP en BLM gaan morgen op bezoek bij Rutte. Ongetwijfeld om hem te vertellen dat hij boete moet doen en direct de macht moet overdragen aan hen ofzo...
Heeeel misschien staat er wel een Argentijns vliegtuig klaar. Maxima heeft er misschien nog wel wat draaiboeken van liggen hoe dat het beste gaat.
 
  • Haha
Waarderingen: JFK
Bovenaan