Go Woke go broke ( voor heen De massa hysterie van BLM)

gevegt

Well-known member
Dat draadje op twitter van de NOS is het laatste wat ik op twitter heb gelezen.
Walgelijk.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Hoogte van de verzekeringspremie op basis van postcode mag van Klaver ook niet meer.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Wat heeft dat met blm te maken?

In de postcodes met een hogere premie wonen schijnbaar meer mensen van kleur.

Maar goed, ik vind het prima als die Friezen een deel van mijn hogere autoverzekeringspremie overnemen, dus ik op dit vlak heeft Klaver helemaal gelijk.
 

zwammy

Well-known member
Ik dacht dat dat juist andersom was. Want er word natuurlijk meer ingebroken in normale wijken dan in zwarte wijken.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Dat zou je zeggen ja. Sowieso wonen er in de grote stad relatief veel mensen van kleur. Maar factoren als leeftijd en welke auto je rijdt spelen ook mee. Ik begreep dat de SUV BMW van buren verderop best vaak wat krassen in gaan. Met mijn Toyota Auris Hybride is dat risico in dezelfde wijk minimaal. Maar goed, uit zo’n racistisch rekenmodel rolt dat een premie. Ik denk dat degene die die berekening maakt te autistisch is om daarin zijn racistische inborst mee te wegen.
 

De Wolf

Well-known member
In Amsterdam rijden meer auto's dus is de kans op een ongeluk ook een stuk groter dan in Harlingen
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
De New York Times gaat voortaan Zwart met een hoofdletter schrijven.

Wat een idioterie zeg.
 

Maasveld

Well-known member
Jij bent echt een blanke he. In bepaalde postcodegebieden wonen alleen maar zwarten en andere niet-blanken, dus die betalen automatisch meer. Risicopostcode, zeg maar
Ligt dat aan het feit dat er meer zwarten wonen of dat er meer criminaliteit heerst?
 
Bovenaan