Go Woke go broke ( voor heen De massa hysterie van BLM)

Bonehead

Well-known member
Voor mijn gevoel ben ik vrij genuanceerd geweest in dit topic vandaag. (Behalve mijn uitschieter van oorlogsmisdadiger). En ik kan er ook niks aan doen dat er meer dan honderd jaar geleden een standbeeld is neergezet. Toen kon ik er weinig over zeggen.

Nee 100 jaar geleden niet. 10 jaar geleden wel. Ik kan er werkelijk met mijn kop niet bij waarom nu ineens een standbeeld van Coen een probleem is. Sowieso niet kan ik mij voorstellen dat welk standbeeld dan ook waar ter wereld mij zou kunnen raken. En ik heb in dit topic van jou al eens begrip gezien over de plunderingen in de VS als colleteral damage.

Een groep die in alles het gelijk aan haar zijde heeft en geen democratisch apparaat of rechter die eraan te pas hoeft te komen. Alsof één partij volledig aan de goede kant van de geschiedenis heeft gestaan.

(Johan Derksen modus aan) Hadden ze spiegeltjes die we toen geruild hebben tegen hun kruiden en specerijen maar gehouden, dan hadden ze nu er nog steeds af en toe in kunnen kijken en beseffen dat niet alles wat hun tegen zit met racisme te maken heeft (/Johan Derksen modus uit).
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

Maasveld

Well-known member
Het meest ironische is nog dat de donkere medemens in de westerse landen keihard meeprofiteert van de zogenaamde white supremacy. Maar daar hoor je ze dan niet over.

Ander puntje. Ik begrijp dat clubjes als Black Lives Matter en meer van dies zich inzetten tegen racisme. Wanneer gaan ze eens een poging wagen om daar iets tegen te doen?
 
Laatst bewerkt:

stc

Well-known member
Als sommige mensen zich verdiepen in bepaalde zaken, hoeven sommige discussies over bepaalde onderwerpen niet gevoerd te worden. Mening hebben over bepaalde onderwerpen mag, daar is niet mis mee. Soms denk ik dat sommige mensen dingen roepen, zonder op de hoogte te zijn van het onderwerp.
 

Mario

Well-known member
Sinterklaas wordt straks een illegaal feest, dat alleen achter gesloten deuren gevierd zal gaan worden.
 

Bonehead

Well-known member
Als sommige mensen zich verdiepen in bepaalde zaken, hoeven sommige discussies over bepaalde onderwerpen niet gevoerd te worden. Mening hebben over bepaalde onderwerpen mag, daar is niet mis mee. Soms denk ik dat sommige mensen dingen roepen, zonder op de hoogte te zijn van het onderwerp.
Enlighten us. Jij hebt klaarblijkelijk het idee dat de rest onwetend is.
 

SanMark.

Well-known member
Het moet precies volgens de regels anders worden er weer mensen gekwetst, elk jaar komen er dingen bij waardoor er mensen gekwetst zijn.

We zijn een land van polderen maar tegenwoordig word er niet meer gepolderd alleen maar ingepolderd.

Of het nu de Islam is of de zwarte pieten discussie, water bij de wijn doen de drammers niet.
 

Bonehead

Well-known member
Het moet precies volgens de regels anders worden er weer mensen gekwetst, elk jaar komen er dingen bij waardoor er mensen gekwetst zijn.

We zijn een land van polderen maar tegenwoordig word er niet meer gepolderd alleen maar ingepolderd.

Of het nu de Islam is of de zwarte pieten discussie, water bij de wijn doen de drammers niet.

Mag ik je gekwetst voelen een keuze vinden?
 
Bovenaan