Go Woke go broke ( voor heen De massa hysterie van BLM)

zwammy

Well-known member
Maar dat was voorheen toch ook. Toen werd Trump gebanned en mocht de Khomeini van Iran wel zijn ontiegelijke haat over het westen blijven spuien. Het is niet zo dat er nu zoveel meer dwarskleppers zitten.
 

Abubakari

Well-known member
Het afvoerputje van internet, het riool waar de holle boze vaten het hardst klinken, ik kom er al een tijdje niet meer en kan niet zeggen dat ik het mis.
 

Jef400

Well-known member
Voor het eerst in honderd jaar dat ik het met Abubakari eens ben. Wat een open rioolput is dat geworden. Ik kan niet wachten totdat voetbalclubs en andere organisaties alles via dat Threads gaan doen.
 

zwammy

Well-known member
Planet Fitness had het idee om transvrouwen voortaan toe te laten tot de kleedlokalen van vrouwen en maakte hier ook een reclame over. Het gevolg is 500 miljoen verlies in 5 dagen. Tsja, soms moet je nadenken welke klanten meer gaan opleveren.
 

JMD

Well-known member
Planet Fitness had het idee om transvrouwen voortaan toe te laten tot de kleedlokalen van vrouwen en maakte hier ook een reclame over. Het gevolg is 500 miljoen verlies in 5 dagen. Tsja, soms moet je nadenken welke klanten meer gaan opleveren.
En dat is niet de eerste onderneming die flink de mist ingaat met dit soort zaken.

Ook bv restaurants die ineens 100% vega worden, zich niet realiserend dat de 'vega'-groep dan wel heel luidruchtig aanwezig is op diverse social media, maar dat het merendeel van de mensheid gewoon vlees eet.
 
Bovenaan